اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

دیدار نماینده آمریکا با وزیرخارجه امارات درباره ایران

خبرگزاری رسمی امارات ضمن اعلام ورود نماینده آمریکا در امور ایران به امارات خبر داد که او با وزیرخارجه این کشور درباره ایران گفت‌و‌گو کرده است.

دیدار نماینده آمریکا با وزیرخارجه امارات درباره ایران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی امارات (وام)، امروز (پنجشنبه)، از ورود «الیوت آبرامز» نماینده آمریکا در امور ایران به این کشور خبر داد.

طبق این گزارش، الیوت آبرامز پس از ورود به امارات با «عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیرخارجه امارت در وزارت خارجه امارات در ابوظبی دیدار کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است که دو طرف درباره روابط راهبردی امارات و آمریکا و همچنین راه‌های پیشبرد همکاری‌های مشترک در تمام زمینه‌ها را مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند.

وام همچنین نوشت که وزیرخارجه این کشور و نماینده آمریکا درباره آخرین تحولات منطقه تبادل نظر کرده‌اند و از طرفی، پاره‌ای از مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد توجه طرفین از جمله ایران، سوریه، عراق و همچنین تحولات ونزوئلا را مورد بررسی قرار داده‌اند.

در پایان این گزارش همچنین اشاره شده است که وزیرخارجه امارات بر روابط تاریخی و راهبردی دو کشور و همکاری مشترک در راستای توسعه این روابط تأکید کرده است.

این سفر در حالی صورت گرفته است که پیش از این آبرامز با محوریت موضوع ایران به  عربستان سعودی و فلسطین اشغالی سفر کرده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول