اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

امروز آخرین فرصت تسویه حساب پرسپولیس با مربی اسپانیایی/ پول به حساب دستیار کالدرون واریز نشده

امروز آخرین فرصت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب عضو کادرفنی گابریل کالدرون است.

امروز آخرین فرصت تسویه حساب پرسپولیس با مربی اسپانیایی/ پول به حساب دستیار کالدرون واریز نشده

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه کمیته وضعیت فیفا اواسط تابستان باشگاه پرسپولیس را به پرداخت حدود 750 هزار دلار به گابریل کالدرون و دو دستیار این مربی آرژانتینی محکوم کرد.

با این حال سرخ پوشان بلافاصله اعتراضی را درباره پرونده سرمربی آرژانتینی و دستیار اسپانیایی وی یعنی خواکین در دادگاه CAS مطرح کرد که این دادگاه هم برای پرونده این دو مربی داور تعیین کرده است.

البته به دلیل اینکه قرار بود پرونده دیگر عضو کادر فنی کالدرون یعنی اینیگو خارج از دادگاه CAS پرداخت شود، وکیل این مربی بدنساز در تاریخ 22 مهر با ارسال شماره حسابی به پرسپولیس درخواست کرد 70 هزار و 400 دلال ظرف یک ماه به این حساب واریز شود.

امروز آخرین فرصت برای پرداخت این طلب است و با وجود پیگیری اینیگو برای دریافت طلبش، اینگونه که از شواهد و قرائن پیدا است به دلیل مشکلات مالی تاکنون انجام نشده است.

با این تفاسیر باید دید وکیل مربی بدنساز اسپانیایی سابق پرسپولیس برای دریافت طلب خود چه اقدامی انجام می دهد و با پیگیری های وی احتمال محکومیت باشگاه ایرانی به جریمه های جدید وجود دارد؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول