اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اردوی تیم ملی کشتی تعطیل شد

رئیس فدراسیون کشتی گفت: دیروز اعلام شد که مسابقات از جهانی به جام جهانی انفرادی تغییر کرده است، به همین خاطر اردوها تعطیل شده است تا ببینیم چه تصمیمی می‌گیریم.

اردوی تیم ملی کشتی تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا دبیر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیروز اعلام شد که مسابقات از جهانی به جام جهانی انفرادی تغییر کرده است و ما بلافاصله با نایب رئیس فدراسیون جلسه‌ای برگزار کردیم.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: در همین راستا  بحث‌های فنی توسط سوریان و کاوه و محمدی و همچنین بنا بررسی شد و جمع‌بندی این شد که فعلا چند روزی اردوها تعطیل شود که ببینیم آیا به مسابقات جام جهانی تیم اصلی می‌رود یا تیم جوان اعزام شود و یا اینکه اصلا تیم نفرستند.

وی تصریح کرد: بررسی این موضوع کامل از اختیارات مربی و نایب رئیس است و من نیز از این تصمیم حمایت خواهم کرد، هرچند که بحث چگونگی اجرا و ثبت‌نام نیز در تصمیم ما تاثیرگذار خواهد بود.

دبیر گفت: علاوه بر این برای فدراسیون دور برگشت لیگ و برگشت و رده بندی و اردوی المپیک نیز مهم است و ما سه سهمیه در آزاد و فرنگی نیاز داریم و در اردیبهشت و فروردین باید اینها را کسب کنیم.

وی درباره دلایل موفقیت ورزش کشتی نیز گفت: موقعی کشتی موفق می‌شود که در هر وزن هفت یا هشت داعیه قهرمانی جهان داشته باشیم، چون روزی بود که از بین آقایان جدیدی و خادم یک نفر به مسابقات جهانی می‌رفت و هرکدام هم می‌رفت مقام می‌آورد، اما الان اینگونه نیست.

وی با اشاره به اینکه حضور در استان‌ها به منظور استعدادیابی و پرکردن همین خلأ‌ها انجام می‌شود، گفت: بر همین اساس روسای هیأت‌ها نیز باید به شهرستان‌ها بروند و استعدادهای برتر را شناسایی کنند.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه مدیریت نباید پشت میزی باشد، اضافه کرد: مدیر باید در رده‌های مختلف استانی و شهرستانی حضور پیدا کند، در همین راستا باید به ارتقای جایگاه کشتی زنجان نیز پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه ایران جزو سه کشور برتر در رشته ورزشی کشتی است، گفت: ورزشکاران ایران برای اتحادیه جهانی مهم است و ما باید در این اتحادیه کرسی داشته باشیم که الان سوریان در این اتحادیه کاندیدا شده است.

دبیر تصریح کرد: ارتقای کشتی همچون بنای یک ساختمان است، پس اگر به دنبال قوی شدن کشتی جهان هستیم باید در همه ابعاد رشد و پیشرفت داشته باشیم.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: 10 ماهه تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا به ورزش از جمله کشتی خسارت زده که اثرات آن بعدا مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول