اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

طراحی سایت ویژه گردشگری برای بقعه حبقوق نبی در تویسرکان

استاندار همدان گفت: به دنبال طراحی یک سایت ویژه برای بقعه متبرکه حبقوق نبی با رویکرد ملی و بین‌المللی از جهت گردشگری و مذهبی هستیم.

طراحی سایت ویژه گردشگری برای بقعه حبقوق نبی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سعید شاهرخی ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید سردارسلیمانی تویسرکان با اشاره به بازدید از سد خرم‌رود اظهار کرد: پروژه  سد خرم‌رود با وجود محدویت‌های ناشی از تحریم‌ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال فعالیت است.

وی از پیشرفت بیش از ۳۵ درصدی پروژه سد خروم رود خبر داد و با اشاره به بکارگیری ۱۷۰ نفر نیروی انسانی و ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات افزود: با این پیشرفت فیزیکی پروژه‌ بسیار امیدواریم که یک سال آینده سد خرم‌رود آبگیری و سال بعد از آن افتتاح شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های تاثیرگذار در شهرستان محور چهارخطه تویسرکان به کنگاور است، تاکید کرد: عملیات اجرایی قطعه چهارم از باند دوم محور تویسرکان به کنگاور پنج کیلومتر نهایی شده و اوایل آذر ماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. 

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی شرکت مهان کاغذ، از همت نماینده مردم تویسرکان در مجلس برای تامین ارز این شرکت تولیدی تشکر کرد و گفت: با راه‌اندازی شرکت مهان کاغذ تولید قابل توجهی به تولید کاغذ در کشور کمک می‌کند و ۱۵۰ نفر صاحب شغل می‌شود.

شاهرخی با بیان اینکه ۸۰ درصد ماشین‌آلات شرکت مهان کاغذ خریداری شده است گفت: امیدواریم شرکت مهان کاغذ در اریبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه نگاه ویژه‌ای به بارگاه حضرت حبقوق نبی(ع) در شهرستان تویسرکان به عنوان یک فرصت استثنایی نه تنها در شهرستان بلکه در کشور خواهیم داشت تصریح کرد: به دنبال طراحی یک سایت ویژه با رویکرد ملی و بین‌المللی از جهت گردشگری و مذهبی برای این بارگاه مقدس هستیم.

شاهرخی با اشاره به پیگیری‌های بسیار زیاد و مستمر در مباحث اجرایی و تجهیز بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی سردار سلیمانی تاکید کرد: این بیمارستان آماده سرویس‌دهی به مردم شهرستان تویسرکان است، امیدواریم در اسرع وقت خدمات‌دهی داشته باشد.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول