اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نشست مشترک دبیران کل فدراسیون های ایران و بوسنی / اهدای پیراهن شماره ۸ تیم ملی به ادنان زدیمیچ + عکس

در نشست مشترک دبیران کل فدراسیون های فوتبال ایران و بوسنی و هرزگوین بر تقویت تعاملات مشترک تاکید شد.

نشست مشترک دبیران کل فدراسیون های ایران و بوسنی / اهدای پیراهن شماره ۸ تیم ملی به ادنان زدیمیچ + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال امروز (پنجشنبه 22 آبان ماه) با حضور در فدراسیون بوسنی و هرزگوین با ادنان زدیمیچ، همتای بوسنیایی خود دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست، دبیرکل فدراسیون ایران با ابراز رضایت از برگزاری دیدار دیدار دوستانه تیم های ملی دو کشور به ارتباط صمیمی میان مردم ایران و بوسنی از سال های دور اشاره کرد و گفت: از تیم ملی بوسنی و هرزگوین خاطرات فراوانی داریم؛ چه در زمان سفر این تیم در دهه ۹۰ میلادی به ایران و چه سال ها بعد که تیم ما به سارایوو سفر کرد و چه دیدار دو تیم در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که همه این رقابت ها در کنار رفاقت عمیق میان مان پدیدار شده است.

وی افزود: فدراسیون ایران علاقمند به تقویت تعاملات میان دو فدراسیون بوده و هست و این مسیر را در سند همکاری مشترک که به زودی تدوین خواهد شد دنبال می کنیم.

زدیمیچ دبیرکل فدراسیون بوسنی هم با تقدیر از فدراسیون ایران عنوان کرد: فدراسیون بوسنی علاقمند به همکاری های جدی در سطوح مختلف با فدراسیون ایران است. مسابقه امروز را مطلع دوباره ای در جهت این همکاری ها می‌دانیم.

وی با اشاره به همگروهی ایران و بوسنی در جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: درست است که ۶ سال از آن رقابت ها می گذرد اما به خوبی به یاد دارم که ایران تیم بسیار خوبی به برزیل اعزام کرده بود.من مسابقه اول شما در برابر نیجریه را از نزدیک دیدم و به رغم تساوی شک ندارم‌ حق تان پیروزی بود.در بازی آخر بوسنی و ایران هم پس از بازی به کاپیتان تیم گفتم که این مسابقه را بردیم اما دقیقا نمی دانیم چطور این اتفاق افتاد و تیم ایران بسیار خوب بازی کرد و تا لحظه آخر امیدوارانه جنگید.

در پایان این نشست، پیراهن شماره ۸ تیم ملی ایران از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال به ادنان اهدا شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول