اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

واگذاری پروژه‌های عمرانی جهاد کشاورزی سمنان به بسیج سازندگی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی این سازمان برای اجرا به بسیج سازندگی واگذار می‌شود، گفت: جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی برای توسعه مناطق محروم مشارکت می‌کنند.

واگذاری پروژه‌های عمرانی جهاد کشاورزی سمنان به بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن میرعماد عصر امروز در جلسه هماهنگی واگذاری پروژه‌های عمرانی جهاد کشاورزی به بسیج سازندگی استان سمنان اظهار کرد: بسیج سازندگی ظرفیت مناسبی برای انجام پروژه‌های مشارکتی در استان است.

وی با بیان اینکه توجه به مناطق محروم امری ضروری است، افزود: هدف از واگذاری پروژه‌های عمرانی جهاد کشاورزی به بسیج سازندگی استان سمنان استفاده از این ظرفیت و توسعه مناطق محروم و روستایی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه چندین پروژه آبی و قنات بعد از بررسی برای اجرا به بسیج سازندگی استان واگذار خواهد شد، افزود: رسیدگی به قنوات در مناطق کم برخوردار باعث توسعه این مناطق و رونق مناطق روستایی خواهد شد.

میرعماد افزود: آماده همکاری با بسیج سازندگی برای برگزاری دوره آموزشی مقنیان و صدور مدارک معتبر به‌منظور احیای قنات‌ها از سوی خود مردم به‌ویژه در شرق استان سمنان هستیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان نیز در این جلسه با بیان اینکه این سازمان برای هرگونه همکاری با جهاد کشاورزی استان و انجام پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم و روستایی آماده است، گفت: اولویت سازمان بسیج سازندگی استان سمنان انجام پروژه در مناطق روستایی و محروم است.

مهدی کاشفی با اشاره به انجام پروژه‌های مختلفی از سوی بسیج سازندگی استان سمنان افزود: سابقه این سازمان در انجام پروژه‌های عمرانی نشان‌دهنده کیفیت مطلوب انجام پروژه‌های عمرانی توسط بسیج سازندگی است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی استان سمنان آماده برگزاری دوره آموزشی برای علاقه‌مندان به مغنی‌گری در این استان است، تصریح کرد: با همکاری جهاد کشاورزی و برگزاری دوره آموزشی برای جوانان می‌توانیم کمک زیادی به احیای قنوات توسط جوانان در مناطق مختلف استان داشته باشیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول