اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اقدام جهادی در بازگشایی راه‌های روستایی دیشموک+تصاویر

پس از بارش های سیل آسای چند روز اخیر مسوولان به صورت عملیاتی و جهادی در بازگشایی راه های روستایی اقدام کردند.

اقدام جهادی در بازگشایی راه‌های روستایی دیشموک+تصاویر

خبرگزاری فارس دیشموک، آرش آهنگ؛ بارش باران در دیشموک علاوه بر اینکه به مردم حال و هوای دیگری داده و مردم از بارش باران الهی خوشحال بودند در روستاهای اطراف هم به همراه سیلاب باعث مشکلاتی برای مردم گردید.

بارش باران طی این 3 روز در دیشموک علاوه بر اینکه به خود شهر دیشموک صفا داده و باعث پاکسازی جداول و خیابانهای پر از گرد و غبار شد از یک طرف باعث پاکسازی و لایروبی جداول شهر گردید و از طرف دیگر هم مردم روستاهای اطراف با مشکلاتی از قبیل راه بندان موقت و همچنین گل‌لای درون روستاها گردید.

صفا حبیبی بخشدار دیشموک با اتفاق دیانتی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه بلافاصله با بارش باران در اولین ساعت شروع بارش در منطقه دیشموک و روستاهای اطراف حضور پیدا کرده و مشکلات روستاها را به ترتیب اولویت جهت رفع موانع قرار داده‌اند.

ابتدا جاده دیشموک به دهدشت که بر اثر بارش باران در برخی جاها با انباشته شدن گل‌لای همراه بود توسط اداره راه و شهرسازی باز و تردد در این جاده در حال انجام است.

سپس با توجه به تماسهای دهیاران، بخشدار دیشموک به اتفاق دیانتی رئیس اداره راه و شهرسازی از روستاهای باغکلک، دشتک، امامزاده میرسالار(ع)، چندار، ریزک، بونه‌کلو    بازدید و توسط لودر اداره راه در حال بازگشایی منطقه دیشموک هستند.

علی دیانتی گفت: با توجه به صعب‌العبوری راهها و کوهستانی بودن مناطق دیشموک اولویت کاری خود  را در این بارشها به دیشموک اختصاص داده‌ایم و هم‌اکنون در حال رفع مشکلات منطقه دیشموک هستیم.

وی به راههای ارتباطی روستاهای حومه شرقی و غربی اشاره  کرد و گفت: جاده تنگ چویل با ریزش سنگ‌هایی از کوه باعث مسدود شدن جاده شد که تمهیدات لازم را در جهت باز شدن جاده در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

حبیبی بخشدار دیشموک گفت: از لحظه شروع بارش باران در دیشموک در مناطق مختلف حضور پیدا کردیم و با در جریان گذاشتن اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه به اتفاق آقای دیانتی در صدد رفع مشکلات منطقه تمام تلاش خود را به کار گرفته و روستاهایی که با قطعی راه مواجه شدند بازگشایی می‌کنیم.

وی گفت: با دو دستگاه لودر از صبح امروز شروع به بازگشایی راهها کردیم و در حال حاضر هیچ نگرانی از نظر تجهیزات راهی نخواهیم داشت.

بخشدار دیشموک گفت: بقیه روستاهای اطراف به ترتیب اولویت مشکلات آنها رفع خواهد شد و هیج جای نگرانی نیست.

در این خصوص مردم روستاهای امامزاده میرسالار(ع)، چندار، باغکلک و دشتک از خدمات اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه و همچنین بخشدار دیشموک با توجه به اینکه در اسرع وقت در محل حاضر و خدمات‌رسانی کرده‌اند تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پبام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول