اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ایجاد دو بخش جدید کرونایی در مراغه/ افزایش 40 تخت به بیمارستان امیرالمومنین (ع)

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه، گفت: دو بخش جدید کرونایی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه ایجاد شده است.

ایجاد دو بخش جدید کرونایی در مراغه/ افزایش 40 تخت به بیمارستان امیرالمومنین (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، اصغر تنومند اظهار داشت: با افزایش تعداد مبتلایان 40 تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه اضافه شده است.

وی افزود: برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی تعداد تخت‌های بستری بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه به 160 تخت رسیده است.

تنومند همچنین از دو برابر شدن ظرفیت تخت‌های آی سی یو در بیمارستان‌های مراغه خبر داد و گفت: تعداد تخت‌های آی سی یو در این شهرستان به 30 تخت رسیده است.

به گفته رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه در بیمارستان سینا نیز 20 تخت برای بستری کودکان در نظر گرفته شده است.

وی متذکر شد: هم اکنون 95 نفر در بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه بستری هستند که از این تعداد 25 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

تنومند تصریح کرد: نزدیک به  30 درصد مراجعه‌کنندگان و بستری‌های کرونایی در مراغه از شهرهای همجوار به بیمارستان‌های مراغه مراجعه می‌کنند.

وی از شهروندان خواست با رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی کادر درمان و مدافعان سلامت را در قطع زنجیره کرونا کمک و یاری کنند.

انتهای پیام/60007/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول