اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اعلام آمادگی شهرداری مشهد برای راه اندازی کتابخانه سیار در حاشیه شهر

شهردار مشهد گفت: شهرداری آمادگی دارد اتوبوسهایی برای راه اندازی کتابخانه سیار در مناطق حاشیه شهر مشهد در اختیار اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی قرار دهد.

اعلام آمادگی شهرداری مشهد برای راه اندازی کتابخانه سیار در حاشیه شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، در آستانه هفته کتاب حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با محمد رضا کلایی ،شهردار مشهد دیدار و گفتگو کردند.

شهردار مشهد مقدس در این جلسه ضمن تبریک هفته کتاب به کتابداران و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی  بر اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه در پایتخت معنوی ایران اسلامی تاکید کرد.

محمد رضا کلایی توسعه کتابخانه ای در شهرستان بویژه حاشیه شهر مشهد را مورد توجه قرار داد و گفت:کتابخانه های عمومی سیار ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ مطالعه در کلانشهر مشهد است و تلاش اداره کل کتابخانه های عمومی در راه اندازی کتابخانه سیار ویژه حاشیه شهر مشهد جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: شهرداری آمادگی دارد اتوبوسهایی برای راه اندازی کتابخانه سیار در مناطق حاشیه شهر مشهد در اختیار اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی قرار دهد.

وی از اعلام آمادگی شهرداری برای ساخت کتابخانه در حاشیه شهر مشهد و مناطق فاقد کتابخانه و در محل ایستگاه مترو مشهد با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

کلایی تحقق شعار مشهد شهر کتاب، دانایی و زندگی را شایسته کلانشهرمشهد دانست و ادامه داد: تلاش در جهت تحقق این امر مستلزم کاری جهادی و شبانه روزی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این دیدار، ضمن تبریک شروع هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار  و تشکر از حضور شهردار مشهد در اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از این هفته به عنوان فرصتی ارزشمند برای توجه جامعه به اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی یاد کرد.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان استان خراسان رضوی ومشهد مقدس را داری جایگاه ویژه در ایران و جهان اسلام عنوان کرد که باید در تمام حوزه ها بویژه حوزه کتاب و کتابخوانی و مطالعه نیز دارای مقام و جایگاهی در شان استان امام مهربانیها باشد. 

وی همکاری و همراهی شهرداری به کتابخانه های عمومی را در ایجاد این جایگاه مهم ارزیابی کرد و با تقدیر از محمد رضا کلایی شهردار مشهد ادامه داد: خوشبختانه با تعامل و همراهی و همکاری خوب شهرداری و اداره کل کتابخانه های عمومی، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه توسعه زیرساختهای کتابخانه های در مشهد بوده ایم که این اتفاقات در آینده نزدیک بیشتر هم خواهد شد.

وی تلاش همه جانبه مسئولان استان بویژه همراهی و همراهی شهرداری مشهد را در اتمام پروژه  چندین ساله کتابخانه مرکزی مشهد و افتتاح این کتابخانه را الگویی برای کار مخلصانه و جهادی عنوان کرد.

انتهای پیام/70044

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول