اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ساعت کاری اتوبوسرانی تبریز کاهش یافت/ ورود اتوبوس‌ها به هسته‌ مرکزی شهر ممنوع شد

شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با صدور اطلاعیه‌ای از کاهش ساعت کاری و تغییر مسیر تردد اتوبوس‌های این شرکت خبر داد.

ساعت کاری اتوبوسرانی تبریز کاهش یافت/ ورود اتوبوس‌ها به هسته‌ مرکزی شهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در اطلاعیه شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز آمده است: پیرو مصوبه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان تبریز و بنا به ضرورت سلامتی شهروندان برای جلوگیری از شیوع کرونا ناشی از تجمع در هسته مرکزی شهر، از روز شنبه بیست و چهارم آبان‌ماه امسال تا اطلاع بعدی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در تمام خطوط از ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه صبح تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شب است.

همچنین بر اساس این اطلاعیه از تاریخ یاد شده، ورود اتوبوس‌ها به هسته‌ مرکزی شهر ممنوع بوده و اتوبوس‌های مسیرهای پایانه‌ها ضمن عدم مراجعه به پایانه‌های موجود در مرکز شهر به شرح زیر خدمات‌رسانی خواهند کرد.

اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه‌های خاقانی، میدان شهدا و پایانه جمهوری اسلامی از مبداء پل قاری به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد.

اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی غربی و مسیر ۱۰۷ خیام از مبداء میدان باغ فجر به سمت انتهای مسیرها و بالعکس خدمات‌دهی خواهند کرد.

 اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی شرقی شامل (خطوط ۱۲۶-۱۰۶-۱۵۱-۱۰۵و ۱۰۴) از مبداء خیابان مصلی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس و اتوبوس‌های خطوط ۱۰۲ و ۱۰۳ از مبداء چهارراه شهید بهشتی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد.

اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه شهید مطهری به تناسب مسیر حرکتی از مبداء ضلع شمالی خیابان شهید مطهری و چهار‌راه فلسطین به طرف انتهای مسیرها و بالعکس خدمات‌دهی خواهند کرد.

در مسیر تندرو، اتوبوس‌های این مسیر در ایستگاه‌های هسته مرکزی شهر حدفاصل موزه آذربایجان تا خیابان ۲۲ بهمن ( ایستگاه بازار میلاد) و بالعکس توقف و مسافرگیری یا پیاده کردن مسافر انجام نخواهد شد و توقف در سایر ایستگاه‌ها طبق رویه قبلی خواهد بود.

انتهای پیام/ ۶۰۰۰۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول