اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تداوم فعالیت‌های جهادی پزشکان خیردر آذربایجان‌غربی

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: در راستای تاکید رئیس سازمان زندان‌های کشور مبنی بر توسعه هرچه بیشتر خدمات درمانی و همچنین حضور نیروهای جهادی و پزشکان خیر در زندان‌ها،کمیته پزشکی جمعیت جوانان گام دوم با همکاری گروه جهادی یاوران ولایت، که متشکل از جوانان بسیجی و علاقمند به خدمت هستند در زندان حضور پیدا کردند.

تداوم فعالیت‌های جهادی پزشکان خیردر آذربایجان‌غربی

حمزه بروجنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در راستای تاکید رئیس سازمان زندان‌های کشور مبنی بر توسعه هرچه بیشتر خدمات درمانی و همچنین حضور نیروهای جهادی و پزشکان خیر در زندان‌ها،کمیته پزشکی جمعیت جوانان گام دوم با همکاری گروه جهادی یاوران ولایت، که متشکل از جوانان بسیجی و علاقمند به خدمت هستند در زندان حضور پیدا کردند.

وی افزود: مشارکت گروه‌های جهادی در عرصه کنونی که جامعه درگیر ویروس منحوس کرونا هستند، گامی موثر در ارائه خدمات هر چه بیشتر به زندانیان است.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی تصریح کرد : زندان‌های استان از حیث اقدامات پزشکی جایگاه بسیار خوبی در استان و کشور دارد و در تمام زندان‌های استان اقدامات پزشکی به موقع در اختیار زندانیان قرار گرفته و این موضوع موجب شده تا به امروز موردی از بیماری کرونا در زندان‌های استان دیده نشده است که خود نشانگر تلاش شبانه روزی حوزه بهداشت و درمان و مسوولین در تمام زندان‌های استان می‌باشد.

بروجنی در خصوص ارائه خدمات نهادهای مردمی و گروه‌های جهادی بیان کرد : ما بسیار خوشحالیم که در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که افراد زیادی برای کمک به همنوعان خود در تمام شرایط آماده خدمت رسانی هستند، تا به امروز تعداد ۲۱ گروه جهادی در زندان‌های استان حضور یافته و خدمات مختلف پزشکی ، فرهنگی ، قضائی ارائه کرده‌اند.

وی ادامه داد: پس ازاعلام آمادگی گروه جهادی جوانان گام دوم ، امروز در اندرزگاه نسوان ، شاهد حضور ۵ پزشک متخصص و عمومی، یک دندانپزشک یک ماما و سه پرستار بودیم که طی مدت حضور در بخش زنان و کانون اصلاح و تربیت به مشکلات پزشکی بیش از ۵۰ مددجو رسیدگی کردند که این روند ادامه دارد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: مسوولین زندان‌های استان از تمام افرادی که به نحوی در عرصه اصلاح و تربیت یاری رسان مجموعه و در واقع برادران و خواهران دینی خود که به هر دلیلی گرفتار حبس شده‌اند قدردان و سپاسگزار هستند و یقین داریم این حرکت‌های خداپسندانه با وجود افراد نوع دوست ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول