اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

قرارگاه ۱۷ ربیع الاول در هرمزگان تشکیل شد

به منظور تشدید نظارت ها و کنترل قیمت ها در بازار، قرارگاه ۱۷ ربیع الاول با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات ، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هرمزگان تشکیل شد.

قرارگاه ۱۷ ربیع الاول در هرمزگان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با دستگاه‌های نظارتی استان اظهار داشت: تشکیل این قرارگاه به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها و کمک بسیج در این راستا با حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی انجام شده است.

وی با تاکید بر برخورد با متخلفان بازار ، افزود: در مسیر کنترل قیمت ها از ظرفیت های بسیج محلات نیز استفاده می شود تا بتوان افراد متخلف را هر چه سریعتر شناسایی و برابر قانون با آنها برخورد کرد.

وی تصریح کرد: نیروی مردمی بسیج در هر زمانی که نیاز بوده ، در میدان حاضر شده و به یاری دستگاه‌ها و نهادها آمده است و در شرایط حاضر نیز از این ظرفیت عظیم مردمی استفاده خواهد شد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان داشت: روزانه با حضور بسیجیان قیمت‌ها در بازار به صورت دقیق رصد خواهد شد و مشکلات و کمبودها به مسوولان مربوطه اطلاع رسانی می شود تا تعادل و آرامش بر بازار حاکم گردد و قیمت ها متعادل شود.

اجرای قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار هرمزگان با همکاری بسیج

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این نشست ضمن تشکر از حضور بسیج برای کمک به کنترل قیمت ها ،گفت: با همدلی نیروهای بسیجی از روز شنبه هفته آینده قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار اجرایی می‌شود.

خلیل قاسمی بیان داشت: امروز ما در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و کمک می باشیم و به طور یقین حضور بسیج باعث تقویت نظارت و بازرسی در استان می‌شود.

وی با دعوت از مردم برای اعلام گزارش های گران فروشی ، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را برای رسیدگی هر چه سریعتر با تماس با شماره 124 اعلام کنند تا متخلفان شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی و سایر مراجع ذیربط معرفی شوند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول