اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عامل اصلی انتقال کرونا در «جاسک» شرکت در تجمعات است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک، مهم‌ترین عامل انتقال کرونا در این شهر شرقی هرمزگان را شرکت در مراسمات و تجمعات عنوان کرد.

عامل اصلی انتقال کرونا در «جاسک» شرکت در تجمعات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر عبدالعظیم احمدپور آخرین وضعیت بیماری در شهرستان جاسک را تشریح و بیان داشت: دلیل اصلی انتقال بیماری در شهرستان جاسک، شرکت در تجمعات و مراسمات و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است. بدون همکاری و همراهی مردم و مسئولین، کنترل بیماری سخت و دشوار خواهد بود و نیاز است مردم با دقت بیشتری قوانین و مقرارات پیشگیری از کرونا را انجام دهند.

محمد رادمهر فرماندار جاسک نیز ضمن تقدیر از دکتر چنگایی، مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان جاسک، به دکتر احمدپور برای تصدی سرپرستی شبکه بهداشت و درمان جاسک تبریک گفت.

رادمهر با بیان این که قطع زنجیره انتقال این بیماری جز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش ترددها و بخصوص استفاده از ماسک ممکن نیست و اگر بخواهیم به تجمعات و مراسمات خودمان در نقاط مختلف ادامه دهیم، روزهای سخت و تلخ‌تری در انتظارمان است.

وی ادامه داد: باید با تجمعات متخلف برخورد قانونی کرد و با کسانی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند، بدون تعارف برخورد شود. با هر اداره‌ای که پروتکل‌ها را رعایت نکند نیز برخورد می‌شود و تمام رؤسای ادارات باید شخصاً در جلسات شورای سلامت شرکت کنند.

در پایان فرماندار شهرستان جاسک از مردم و مسئولین خواست با حساسیت بیشتری موازین بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم شرایط نسبی کنونی را که در کشور کم‌نظیر است، با انسجام بیشتری صیانت کنیم و مانع از بالارفتن آمار بستری و فوتی کرونا در هرمزگان شویم.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول