اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

امضای تفاهم‌نامه سپاه با علوم پزشکی برای مبارزه با کرونا

تفاهم‌نامه طرح تکمیلی مقابله با کرونا توسط بسیج تحت عنوان «طرح شهید سلیمانی» با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسؤولان در سپاه قمربنی هاشم(ع) به امضا رسید.

امضای تفاهم‌نامه سپاه با علوم پزشکی برای مبارزه با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)؛ تفاهم‌نامه طرح تکمیلی مقابله با کرونا توسط بسیج تحت عنوان «طرح شهید سلیمانی» صبح پنجشنبه با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسؤولان در سپاه قمربنی هاشم(ع) به امضا رسید.

بر اساس طرح شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، گروه‌های سلامتِ بسیج مساجد و محلات چهارمحال و بختیاری، اجرای اقداماتی از جمله؛ بیماریابی، امدادرسانی، خدمات بهداشتی، خدمات معیشتی، امر به معروف بهداشتی و ... را در سراسر استان آغاز می‌کنند.

در آغاز این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) با خیرمقدم به حاضران، حدیثی از امام علی(ع) بیان کرد و گفت: اطاعت از خدا واجب است و واجب تر از آن ترک گناه و معاصی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر افزود: قیامت نزدیک است اما نزدیک‌تر از قیامت، مرگ است و عجیب دنیا و عجیب‌تر از آن محبت و عشق و علاقه انسان به دنیا و دلبستگی به آن است.

وی ادامه داد: قبر سخت است و سخت تر از آن دست خالی رفتن به قبر می باشد  لذا هر جایی هستیم باید بدانیم که مُهر ختم بر زندگی ما قبر است و در قیامت هر گروهی با رنگ لباس مشخصی که به رنگ اعمالشان است محضور می شوند لذا باید توشه خوبی برای قیامت و قبر خود آماده کنیم.

در ادامه این جلسه استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هدف از تفاهم نامه مبارزه است و لذا وقتی نام مبارزه پیش می‌آید مفهوم بسیج و نیروی مردمی بیشتر احساس می‌شود.

عباسی افزود: بسیج عمومی با محوریت سپاه و حوزه علوم پزشکی و با نام شهید سلیمانی در ادامه تفاهم‌نامه بین وزیر بهداشت و درمان و فرمانده کل سپاه اجرا می شود و لذا با توجه به گستردگی بسیج در اقصی نقاط کشور و خوشبختانه حضور علوم پزشکی به نوعی در همه نقاط کشور، با اقناع افراد و جلوگیری از تجمعات و از بین بردن کانون‌های آلودگی، بهترین کمک به مهار بیماری و پیشگیری از شیوع ویروس انجام می‌گیرد.

عباسی در پایان بر حمایت و پشتیبانی از اجرای این طرح و ضرورت بسیج عمومی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تأکید کرد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول