اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

لزوم حل مشکل اکسیژن بیمارستان‌ها با مشارکت خیرین سلامت

امام جمعه اراک بر لزوم حل مشکل اکسیژن بیمارستان‌ها به‌عنوان یک نیاز فوری و جدی با مشارکت خیرین سلامت تاکید کرد.

لزوم حل مشکل اکسیژن بیمارستان‌ها با مشارکت خیرین سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله  قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی جمعه اراک اظهار کرد: کرونا خسارت‌های مادی زیادی بر جای گذاشت و با امکانات موجود مقابله با این بیماری امکان‌پذیر نیست.

وی  تصریح کرد: با توجه به درگیری بالای جمعیت با این بیماری، هزینه‌های درمان افزایش یافته که برای درمان هرچه بهتر این بیماری نیاز است خیرین به کمک دولت بشتابند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه عبور از بحران کرونا هوشمندی و همراهی مردم و مسئولان را نیاز دارد، افزود: جای بسی تاسف است که هنوز برخی از مردم شرایط حساس را درک نکرده و موضوع را جدی نگرفته‌اند.

  دری نجف‌آبادی بیان کرد: در حال حاضر اکثر شهرهای استان و کشور شرایط بحرانی از نظر این بیماری را سپری می‌کنند، عده بسیاری سرپرستان خود را از دست داده و معیشت عده زیادی نیز با چالش مواجه شده است، وضعیت کرونا به شدت بحرانی است و اگر مردم همکاری نکنند، مهار این بحران سخت و غیرممکن خواهد بود.

وی گفت: بسیج مردم، دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، مساجد، محله‌ها، بسیج، روحانیت و تشکل‌های مردم نهاد برای مقابله با کرونا امری است که می‌تواند دولت را در مهار این بیماری یاری دهد.

امام جمعه اراک همچنین با اشاره به وجود مشکل اکسیژن  دربیمارستان‌ها گفت: حل این چالش  به‌عنوان یک نیاز فوری و جدی مشارکت خیران سلامت را می‌طلبد.

دری نجف آبادی ادامه داد: امید است همه دست به دست هم داده و برای کنترل این بیماری یکدیگر را یاری کنند.

امام جمعه اراک در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج مایه عزت، اقتدار و سرمایه با عظمت ایران اسلامی است که کارنامه پرافتخاری از خود بر جای گذاشته است.

 دری نجف آبادی  تاکید کرد: با مشارکت بسیج امروز بسیاری از مشکلات کشور برطرف شده و باید قدردان عزیزان بسیجی در عرصه‌های مختلف سازندگی بود.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول