اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انصاری‌فرد:‌ بوسنی از قدرت های فوتبال اروپا است/ نیروهای جوان و با انگیزه ای به تیم ملی فوتبال ایران اضافه شده اند

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: بوسنی یکی از تیم های قدرتمند اروپایی است که بردن آن جای شکر دارد.

انصاری‌فرد:‌ بوسنی از قدرت های فوتبال اروپا است/ نیروهای جوان و با انگیزه ای به تیم ملی فوتبال ایران اضافه شده اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کریم انصاری‌فرد درباره برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل بوسنی و هرزگوین اظهار داشت:‌ برای بردن این بازی خدا را شکر می‌کنیم زیرا توانستیم مقابل بوسنی که یکی از تیم‌های قدرتمند اروپا است و همیشه در طول تاریخ در مقدماتی جام‌جهانی و جام ملت‌های اروپا حضور داشته پیروز شویم. 

وی افزود:  حریف بازیکنان با کیفیت و خیلی خوبی دارد و خوشبختانه  با تلاش کادر فنی، بازیکنان و همه عوامل تیم توانستیم مقابل این تیم سربلند بیرون بیاییم. این برد را به تمام هواداران تیم ملی و افرادی که منتظر خبرهای خوش برای فوتبال کشورمان هستند، تبریک می‌گویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره فضای اردوی این تیم توضیح داد: خدا را شکر فضای اردوی تیم ملی در سال‌های اخیر همیشه خوب بوده و بازیکنان با صمیمت، پشتکار و تلاش توانسته‌اند اردوهای خوبی را پشت سر بگذارند. این اردو هم خیلی خوب بود و نیروی جوان و بازیکنان جدید به تیم اضافه شدند. این نفرات با انگیزه و تلاش زیاد کار خود را انجام می‌دهند که ثمره آن را در بازی با بوسنی دیدیم و نتیجه خیلی خوبی هم گرفتیم.

انصاری‌فرد افزود: فضا و شرایط اردو هم در این دو سه روز خیلی خوب بود و با وجود زمان کمی که داشتیم همه خوب کار کردند. امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد زیرا بازی‌های دوستانه بین‌المللی مثل دیدار با بوسنی خیلی می‌تواند در روند آماده‌سازی تیم ملی در مسیر جام‌جهانی کمک کند. امیدواریم مسابقات بیشتری مثل این داشته باشیم.

وی درباره صحبت خود با هواداران تیم ملی اظهار داشت: از هواداران می‌خواهم همچنان ما را دعا کنند زیرا در تمام بازی‌ها دعای خیر آنها بدرقه بازیکنان، کادر فنی و عوامل تیم است. همیشه همه بچه‌ها با غیرت و همدلی ایرانی وارد زمین می‌شوند. همه افراد ایرانی هم حامی و هوادار تیم ملی هستند. ما هم امیدواریم بتوانیم با صعود به جام جهانی لبخند را روی لب آنها نشانده و خوشحال شان کنیم.

انتهای پیام/ش

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول