اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

گره زدن مدیریت کشور به سیاست دیگران دهن‌کجی به انقلاب است

امام‌جمعه فومن با بیان اینکه هر کس کاری کند که مدیریت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشورمان به سیاست دیگران گره بخورد به استقلال کشور دهن‌کجی کرد، گفت: جوانان از جانشان گذشتند تا کشور به استقلال برسد، امروز کسی اجازه ندارد این استقلال را از بین ببرد.

گره زدن مدیریت کشور به سیاست دیگران دهن‌کجی به انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام محمدامین نقدی امروز در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به مصوبه اخیر مجلس برای مقابله با تحریم‌ها اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی با تصویب این مصوبه یک روز قبل از انتخابات آمریکا خواست به آن‌ها و جهان بگوید که ما‌ منتظر نتیجه انتخابات شما  نمی‌مانیم،  ما کشوری مستقل هستیم و هر رئیس‌جمهوری که بر سرکار بیاید برای کارشکنی در برجام باید جریمه شود.

وی با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات آمریکا گفت: امروز عربستان سعودی در ایام انتخابات آمریکا هزینه هنگفتی در ستاد انتخاباتی ترامپ قبول ‌می‌کند چون دُمش وصل به این حزب است و به‌جز اراده این حزب اراده خاصی ندارد. 

امام‌جمعه فومن با توصیه به دولتمردان و مسؤولین جمهوری اسلامی بیان کرد: عزت خودمان را منوط به آمدن و رفتن کسی در یک کشور دیگر نکنیم، اگر در مسیر اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی و اعتماد به جوانان قدم برداریم، هیچ‌کس نمی‌تواند در استقلال کشورمان تأثیر داشته باشد. 

نقدی با بیان اینکه هر کس کاری کند که مدیریت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشورمان به سیاست دیگران گره بخورد به استقلال کشور دهن‌کجی کرد، افزود: جوانان از جانشان گذشتند تا کشور به استقلال برسد، امروز کسی اجازه ندارد این استقلال را از بین ببرد، فرهنگ جامعه ما فرهنگ حسینی است که شعارمان هیهات من الذله است.

وی با اشاره به جایگاه کتاب‌خوانی و تفکر در جامعه تصریح کرد: یکی از مسائل تأکید شده در اسلام بحث کتاب و کتاب‌خوانی است، امیرالمؤمنین (ع) فرمودند کتاب موجب آگاهی و افزایش بینش انسان‌ها می‌شود، تفکر بزرگان در کتب آن‌ها نهفته شده است لذا اگر می‌خواهیم از تفکر بزرگانمان مطلع و بهره‌مند شویم باید به نوشته‌های آن‌ها رجوع کنیم.

امام‌جمعه فومن با تأکید بر نقش کتاب در تعالی جامعه گفت: جامعه‌ای که با کتاب مأنوس باشد قطعاً توفیقاتش بیشتر خواهد شد و جامعه‌ای که انسان‌های آن مأنوس با کتاب باشند خیلی از کاستی‌ها برطرف می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول