اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

محرمی: شاید ژکو و پیانیچ را بشناسیم اما بوسنی بازیکنان مهم دیگری هم دارد/ عملکرد مان نوید خوبی می دهد

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: شاید همه ما ایرانی ها از فوتبال بوسنی بازیکنانی مانند پیانیچ و ادین ژکو که معروف تر هستند، را بشناسیم اما بازیکنان مهم دیگری هم در این تیم حضور دارند.

محرمی: شاید ژکو و پیانیچ را بشناسیم اما بوسنی بازیکنان مهم دیگری هم دارد/ عملکرد مان نوید خوبی می دهد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صادق محرمی درباره برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل بوسنی و هرزگوین اظهار داشت:خدا را شکر توانستیم این بازی مهم را مقابل تیم خیلی قوی بوسنی ببریم. دیدار سختی بود و من از بردن این حریف خیلی خوشحال هستم. اردوی خوبی داشتیم و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: شاید همه ما ایرانی ها از فوتبال بوسنی بازیکنانی مانند پیانیچ و ادین ژکو که معروف تر هستند، را  بشناسیم اما بازیکنان مهم دیگری هم در این تیم حضور دارند که در بهترین لیگ های اروپایی بازی می کنند. کیفیت تیمی حریف خیلی بالا بود.

دفاع راست تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکرد تیم ملی در دو دیدار اخیر مقابل ازبکستان و بوسنی توضیح داد: خدا را شکر بازی های خوبی بود و در هر دو دیدار جدا از نتیجه از لحاظ فنی و وضعیت بازیکنان  شرایط خوبی داشتیم. بازیکنانی که ثابت بازی کردند و نفراتی که به عنوان بازیکن ذخیره به تیم اضافه شدند، عملکرد خوبی داشتند و این نوید تیم خوبی را می دهد.

محرمی درباره اینکه بازی های تدارکاتی مثل مسابقه با بوسنی تا چه اندازه می تواند در مسیر آماده سازی تیم ملی برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی به این تیم کمک کند، توضیح داد: قطعا بازی های این شکلی هم به کادرفنی برای شناخت بیشتر از بازیکنان و هم افزایش اعتماد به نفس خود بازیکنان خیلی خوب است. وقتی با تیمی مثل بوسنی بازی می کنید، راحت تر می توانید مقابل حریفان آسیایی قرار بگیرید و اینگونه دیدارها خیلی می تواند به ما کمک کند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول