اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

تصمیمی برای توقف حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری تاکنون اتخاذ نشده است

وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ وزارت بهداشت تا این لحظه تصمیمی برای توقف پروازها، حرکت قطارها و ناوگان عمومی مسافری جاده‌ای اخذ نکرده است.

تصمیمی برای توقف حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری تاکنون اتخاذ نشده است

محمد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که در صورت اتخاذ تصمیم نهایی برای تعطیلی 2 هفته‌ای تهران  آیا برای حمل‌ونقل عمومی هم تصمیمی گرفته شده است و حرکت قطارها، اتوبوس و انجام پروازها به /  از تهران متوقف می‌شود یا خیر، گفت: وزارت بهداشت تاکنون تصمیمی درباره حمل و نقل عمومی بین شهری نداشته است و چیزی اعلام نکرده است.

بنابر این گزارش طبق اعلام معاون درمان ستاد مقابله با کرونا موضوع تعطیلی 2 هفته‌ای استان تهران در‌ آستانه تأیید نهایی است و این به دلیل وضعیت بحرانی استان تهران است.

به گفته نادر توکلی به فارس، قفل کردن کامل مدنظر است، یعنی فقط  ارگان‌های امدادی و خدماتی ویژه اجازه فعالیت دارند، در نتیجه همه کارمندان و کارگران در صورت اتخاذ تصمیم نهایی تعطیل می‌شوند و فقط مشاغل گروه یک نظیر اورژانس، آتش‌نشانی، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌های مایحتاج غذایی مردم می‌توانند فعالیت داشته باشند.

به گفته وی، براساس یک برنامه‌زیزی جامع، برنامه‌ریزی شده است تا اگر استان تهران 2 هفته تعطیل شد، مردم به مسافرت نروند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول