اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

میرزاجانپور: عمل خوبی داشتم/ به زودی و با قدرت بازمی‌گردم

دریافت کننده ملی پوش تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: خوشبختانه بعد از اتفاق بدی که برایم رخ داد، عمل خوبی داشتم.

میرزاجانپور: عمل خوبی داشتم/ به زودی و با قدرت بازمی‌گردم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی میرزاجانپور در جریان هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور و در دیدار تیم‌های سپاهان و شهداب یزد از ناحیه آشیل دچار مصدومیت شد. وی روز جمعه در تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت.

مجتبی میرزاجانپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد آخرین شرایطش بعد از مصدومیت اظهار داشت: این اتفاقی است که دعا می کنم برای هیچ ورزشکاری رخ ندهد. با هماهنگی هایی که صورت گرفت توانستم روز جمعه در تهران مورد عمل جراحی قرار گرفتم.

وی ادامه داد: عملم زیر نظر یکی از بهترین پزشکان ایران انجام شد و باید از کادر درمان تشکر کنم که در این شرایط سخت تلاش کردند تا شرایطم بهتر شود. خوشبختانه در حال حاضر شرایط عمومی خوبی دارم و از همه افرادی که در این مدت از من حمایت کردند و جویای احوالم بود تشکر می کنم. حضور این افراد در کنارم باعث دلگرمی من است.

دریافت کننده ملی پوش تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: طبق گفته پزشکان تا 4 ماه دیگر می‌توانم به شرایط ایده آل برسم و تمریناتم را شروع کنم. دوری از میادین برایم بسیار سخت است و متاسفم که نمی‌توانم در این شرایط دشوار تیم باشگاهی‌ام را همراهی کنم. از حمایت‌های باشگاه سپاهان هم تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم خیلی زود به تمرینات و مسابقات بازگردم. شک ندارم که می توانم خیلی زود و با قدرت به میادین بازگردم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول