اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

فعالیت مدارس شیروان فقط مجازی است

فرماندار شیروان گفت: فعالیت آموزشی کلیه مدارس شهری و روستایی شهرستان از روز شنبه ۲۴ آبان ماه سال جاری به مدت یک هفته به‌صورت غیرحضوری (مجازی، آموزش تلویزیونی و درس‌نامه) است.

فعالیت مدارس شیروان فقط مجازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیروان امین رضا مرآتی اظهار کرد: با توجه به وضعیت هشدار قرمز شیوع ویروس کووید ۱۹ و مصوبه ستاد مقابله با کرونا شیروان، فعالیت آموزشی کلیه مدارس شهری و روستایی شهرستان از روز شنبه ۲۴ آبان ماه سال جاری به مدت یک هفته به‌صورت غیرحضوری (مجازی، آموزش تلویزیونی و درس‌نامه) است.

وی بابیان اینکه این محدودیت و تعطیلی شامل کادر اجرایی مدارس نیست افزود: همشهریان بیشتر از گذشته با زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در اماکن مسقف در کنترل بیماری کمک کنند.

فرماندار شیروان با ابراز نگرانی نسبت به افزایش مبتلایان به بیماری کرونا و تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت‌الله هاشمی شیروان گفت: متأسفانه برخی از همشهریان باوجود اطلاع از بیماری خود همچنان در سطح شهر تردد می‌کنند که این امر خطر شیوع  بیماری را به‌شدت افزایش داده  است.

رییس ستاد مقابله با کرونا شیروان در پایان با اشاره به نقش محوری  کسبه و بازاریان در کنترل این بیماری، بر لزوم توجه آنان به‌سلامت خود و دیگران تأکید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول