اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

منتخب فوتبالیست‌های بابل به مصاف رسانه ورزش مازندران رفتند + تصاویر

در دیداری دوستانه منتخبی از فوتبالیست‌های با سابقه بابلی از تیم رسانه ورزش مازندران میزبانی کردند.

منتخب فوتبالیست‌های بابل به مصاف رسانه ورزش مازندران رفتند + تصاویر

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی | عصر امروز در دیداری دوستانه منتخبی از فوتبالیست‌های با سابقه بابلی در زمین زیبای میرودپشت بابل از تیم رسانه ورزش مازندران میزبانی کردند.

رسانه ورزش مازندران که حدود 8 سالی است به همت خبرنگاران و عکاسان استان مازندران تشکیل شده، با حضور در شهرهای مختلف استان مازندران علاوه بر فرهنگ سازی و اقدامات خیرخواهانه، با هدف تجلیل و ارج نهادن به مقام ، به دیدار پیشکسوتان و نام آوران شهرهای مختلف میروند.

اما روز جمعه 23 آبان، رسانه ای ها در ادامه دیدارهای دوستانه خودشان در بابل و در زمین چمن میرودپشت بابل برابر فوتبالیست های باسابقه شهر بابل رفتند. در این دیدار جذاب و تماشایی که دو تیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه همدیگر خلق کرده بودند و شاهد یک دیدار بسیار زیبا بودیم، در نهایت فوتبالیست‌های بابلی موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۲ رسانه ای ها را شکست دهند.

در این دیدار که با حضور فوتبالیست های بزرگ و چهره های شاخصی چون، بهرام اسماعیلی، بهرام حسینی، مهدی صفرزاده، اصغرحبیب نژاد، آرش زاهدی همراه بود، گل‌های منتخب بابل توسط، الیاس هدایتی ۲ گل، احمد احمدزاده و جواد حسن نیاء به ثمر رسیده شد و دو گل رسانه ها را مهدی رضی و بهرام اسماعیلی زدند.

در این دیدار رسانه‌های بارها روی دروازه حریف موقعیت‌ ایجاد کردند و چندین بار نیز تیرک دروازه حریف خودشان را به صدا در آوردند.

گفتنیست، حسین قزل سفلو سرمربی رسانه ورزش و پرویزخاکی دو مدرس AFC از نزدیک نظاره‌گر بازی بودند.

حسین قزل سفلو مدرس رسمی AFC و سرمربی تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران نیز در حاشیه این دیدار دوستانه در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: هدف بزرگ تیم رسانه ایجاد اتحاد و همدلی در بین اهالی و خانواده بزرگ فوتبال است.

وی افزود : در طول این سال ها اعضای تیم رسانه ورزش مازندران نشان دادند که هدفی جز این نداشتند و به دنبال انجام کارهای خیرخواهانه ی بدون هیاهو بودند. بارها قدم های مثبتی از سوی اعضای تیم رسانه صورت گرفته و همین امر سبب شده تمامی شهرهای استان مازندران خواهان حضور تیم رسانه در آن شهرها هستند.

مدرس رسمی AFC بیان داشت : رسانه رکن رکین جامعه است و اعضای تیم رسانه ورزش مازندران با تشکیل این تیم، علاوه بر فعالیت چشمگیرشان در عرصه خبررسانی در طول هفته، با این بازی ها اتحاد و همدلی را در بین خودشان تقویت می کنند.

قزل سفلو در پایان با دعوت از سایر رسانه ها، گفت : تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران خانه رسانه ای هاست و به هر خبرنگار، عکاس یا فعال رسانه ای که تاکنون موفق به حضور در این جمع صمیمی نشده است، پیشنهاد میکنم حتما در این تیم خوب و جمع دوستانه و صمیمی حضور پیدا کنند تا به اتحاد بیشتر جامعه رسانه کمک کنیم.

به گزارش فارس؛ تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران در طول این سال ها با برگزاری دیدارهای خیرخواهانه برای کودکان سرطانی ماهک، کودکان بهزیستی، کودکان کار و همچنین با حضور در خانه سالمندان و کمک به خانواده های کم بضاعت قدم های مثبتی برداشته است.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول