اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هرکجا پای آمریکا و رژیم صهیونیستی باز شد، امنیت از آنجا رفت

هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان اصفهان و انجمن اسلامی مستقل دانشگاه اصفهان درمحکومیت عادی سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

هرکجا پای آمریکا و رژیم صهیونیستی باز شد، امنیت از آنجا رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان اصفهان و انجمن اسلامی مستقل دانشگاه اصفهان در محکومیت عادی‌سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه‌ آمده است: برقراری صلح - عدالت و حفظ کرامت انسانی از جمله اصول اساسی و فطری است که همواره جامعه جهانی برای نیل به این اهداف تلاش کرده است. 

در ادامه اضافه شده است: با این حال همواره افراد گروه‌ها و دولت‌هایی در طول تاریخ بوده‌اند که در جهت دستیابی به منافع خود این اصول را نقض کرده‌اند، یکی از بارزترین موارد نقض صلح - عدالت و کرامت انسانی اشغال سرزمین فلسطین بدست رژیم غاصب صهیونیستی است.

در این بیانیه تصریح شده است: در دهه چهلم قرن بیستم، بر اساس توطئه غربی با سردمداری انگلیس، فلسطین غصب شد و به زور سلاح و کشتار و فریب، به جماعتی که عمدتاً از اروپا مهاجرت داده شده بودند، واگذار شد؛ این غصب بزرگ که در آغاز با کشتار جمعیِ مردم بی‌دفاع در شهرها و روستاها و راندن مردم از خانه و کاشانه خود به کشورهای دیگر همراه بود با ویران کردن خانه‌ها و مزارع، دستگیری و شکنجه مردان، زنان و کودکان ادامه یافت.

در ادامه آمده است: اکنون نیز پس از گذشت حدود هفتاد سال، تحقیر و توهین به کرامت این ملت و سعی در نابودی و هضم آن در معدهی حرام خوار رژیم صهیونیستی ادامه دارد؛ ریشه‌های خیانت برخی دول عربی به سرکردگی آل سعود جنایتکار در حق امت مسلمان و ملت‌های عرب به دوران ذلت و سرسپردگی و نوکری و ننگ خوش خدمتی برای انگلیس استعمارگر و خوش خدمتی به آن باز می‌گردد.

در این بیانیه عنوان شده است: توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی فاقد هرگونه امتیازی برای فلسطینیان، جهان اسلام و کشورهای خود فروخته منطقه است؛ امضای این توافق‌نامه خیانت آشکار به آرمان‌های فلسطین و جهان اسلام است، خودباختگی و سرسپردگی این کشورها که ناشی از بزرگ بینی رژیم حقیر آمریکاست؛ باعث چنین حرکات خفت‌باری می‌شود.

هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان اصفهان و انجمن اسلامی مستقل دانشگاه اصفهان افزوده است: این دولت‌ها که با هدف تأمین منافع خاندانشان، خود را به شرورترین و منحوس‌ترین رژیم‌های تاریخ بشریت پیوند داده‌اند، نمی‌دانند که با این عملشان نه تنها تضمینی برای امنیت آن‌ها نخواهد بود بلکه امنیت کشورهای حوزه خلیج فارس را نیز به خطر خواهند انداخت؛ تاریخ ثابت کرده هرکجا که پای آمریکا و سگ زنجیریش، رژیم صهیونیستی باز شد، امنیت و آسایش از آنجا رخت بربست.

در ادامه اضافه شده است: شما برای نابودی اسلام محمدی و مسلمانان با کفر و الحاد هم پیمان شده‌اید در حالی که نمی‌دانید خداوند مستضعفان را وارثان زمین قرار داده، ما به شما و اربابانتان هشدار می‌دهیم پایانی جز ذلت و حقارت در انتظارتان نخواهد بود.

در پایان این بیانیه به عنوان پیام دانشجویان انقلابی ایران به کشورهای خودفروخته منطقه آمده است: فلسطین پاره تن اسلام و خط قرمز ما است یا از حرکت بیشرمانه و خفت بار خود بازگردید و از امت مسلمان طلب عفو کنید یا در انتظار پاسخ کوبنده و دندان‌شکن این اقدام وقیحانه و به دور از شأن مسلمین باشید؛ پیام ما به دولت‌های غربی و صهیونیست جهانی این است، چنین معامالت و معاهداتی نتیجه‌ای جز اتحاد بیشتر و حمایت قاطع‌تر امت مسلمان از مسأله اصلی جهان اسلام، فلسطین و نزدیک شدن به زوال و نابودی شما را در پی نخواهد داشت؛ ما خیانت به آرمان‌های فلسطین را به هر نحوی که باشد به شدت محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع از جانب همه آزادی خواهان جهان، از جمله ملل و دول عربی و علمای اسلام، با این عمل ننگین هستیم.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ک۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول