اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ساخت و سازهای محلات الحاقی مشمول ۵۰ درصد تخفیف عوارض پذیره ساختمانی می شوند

سرپرست شهرداری بانه گفت: ساخت و سازهایی که قبل از سال ۹۶ در محله‌های الحاقی شهر بانه انجام شده است، در صورتی که در سال جاری برای پرداخت عوارض اقدام نمایند، مشمول ۵۰ درصد تخفیف در عوارض پذیره ساختمانی می‌شوند.

ساخت و سازهای محلات الحاقی مشمول ۵۰ درصد تخفیف عوارض پذیره ساختمانی می شوند

سروه قادرخانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بانه اظهار داشت: با توجه به الحاق ۴۳۲ هکتار محلەهای حاشیه‌ای به شهر بانه در سال ۹۷ و ضرورت ساماندهی، بهسازی و ارائه خدمات شهری به محلات یادشده، شهرداری بانه پیشنهاد تخفیف ۵۰ درصدی عوارض پذیره آنها را مطرح و شورای اسلامی شهر هم سوم آبان ماه جاری آن را تصویب کرد که پس از تایید در کمیته انطباق فرمانداری، جهت اعمال به واحدهای تابعه شهرداری ابلاغ شده است.

قادرخانزاده با اشاره به اینکه بخش زیادی از مالکان ساختمان‌های واقع در محلات الحاقی تاکنون عوارضی بابت ورود به محدوده شهر، ایجاد زیرساخت‌های شهری و خدمات‌رسانی به این محلەها پرداخت نکرده‌اند، مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر فرصت مناسبی برای برخورداری از تخفیف عوارضات قانونی آنهاست.

سرپرست شهرداری بانه اذعان کرد: پرداخت به موقع این عوارضات بدون شک موجب تسریع در ایجاد و توسعه زیرساخت‌های شهری، بهسازی معابر، ارائه مطلوب خدمات نوین شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان ساکن در این محله‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول