اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بسکتبالیست شیمیدر قم در کاپ آسیا

بازیکن تیم شیمیدر قم پس از درخشش در مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شد.

بسکتبالیست شیمیدر قم در کاپ آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم‏‎، پس از برگزاری دیدارهای دور نخست از مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در دو گروه مقدماتی، بهترین‌های این مرحله توسط سرمربی تیم ملی به اردوی آماده‌سازی برای اعزام به پیکارهای کاپ آسیا دعوت شدند.

این در حالی است که تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران باید خود را برای حضور در پنجره دوم پیکارهای انتخابی کاپ بسکتبال آسیا آماده‌ کند، به همین منظور مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را اعلام کرد که در بین آنها نام یک بازیکن از شیمیدر قم نیز به چشم می‌خورد.

تنها دعوت شده از تیم بسکتبال شیمیدر قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان ایران، عماد سلمانی است که با پیراهن شماره پنج نماینده قم در مسابقات این دوره لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود، بازیکنی که یکی از ستاره‌های تیمش در دور نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر بود.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بسکتبال مردان ایران برای حضور در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا در حالی اعلام شد که بازی‌های تیم ملی در قطر به انجام خواهد رسید و به همین منظور بازیکنان ابتدا تست کرونا دادند تا از امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کنند.

علاوه بر عماد سلمانی بازیکن تیم شیمیدر قم، دیگر نفرات این اردو روزبه ارغوان، محمد ترابی، محمد جمشیدى، حامد حدادى، محمد حسن‌زاده، حامد حسین‌زاده، سعید داورپناه، مایک رستم‌پور، آرمان زنگنه، مسعود سلیمانی، امیر صدیقى، آرون گرامى‌پور، سجاد مشایخى، رسول مظفرى، میثم میرزایى، علیار نجفی، صمد نیکخواه‌بهرامى، بهنام یخچالى و سینا واحدی هستند.

در حالی که مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی است، مهران شاهین‌طبع به عنوان سرمربی، فرزاد کوهیان و مهران آتشی به عنوان مربی، بهروز مهدوی به عنوان بدن‌ساز، صادق توکلی پزشک و محمد احمدآبادیان تدارکات تیم هستند، اردوی تیم ملی از امروز در سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود و ایران روز هشتم آذر با عربستان و دهم آذر با سوریه در قطر دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول