اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کمک ۱۱۲ میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری فارس

مدیرکل امداد استان فارس گفت: مردم نیک‌اندیش استان فارس در ۷ ماهه سال جاری، ۱۱۲ میلیارد تومان برای امور نیازمندان به مراکر نیکوکاری کمک کردند.

کمک ۱۱۲ میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان فارس، محمد بذرافشان با بیان این خبر اظهار داشت: دو کار اصلی شناسایی خیرین و نیازمندان ، به عنوان مجموعه کارهای حمایتی این مراکز مدنظر است که در این راستا مردم برای مردم خدمت می‌کنند .

بذرافشان  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۸۰ مرکز نیکوکاری در استان فارس مشغول فعالیت هستند، افزود: مردم نیک اندیش استان در ۷ ماهه امسال ۱۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مراکر نیکوکاری کمک کردند که این کمک ها توسط مردم به عنوان اعضای معتمد محله جمع آوری و در زمینه‌های مختلف امور نیازمندان هزینه شده است.

مدیرکل امداد فارس اضافه کرد: از مبلغ جمع آوری شده، ۷۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در امور تامین معیشت نیازمندان و مابقی در سرفصل‌هایی همچون مسکن، جهیزیه، درمان، فرهنگی و ... هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش اعتماد مردم نیکوکار استان به مراکز نیکوکاری، شاهد رشد ۱۹۹ درصدی کمک‌های مردمی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول