اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پروژه‌های آبی و خاکی قرارگاه آبادانی سپاه در طرود افتتاح شد

پروژه‌های آبی و خاکی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی و معاون آب و فاضلاب کشور در دهستان طرود افتتاح شد.

پروژه‌های آبی و خاکی قرارگاه آبادانی سپاه در طرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، صبح امروز با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی و معاون آب و فاضلاب کشور، پروژه‌های آبی و خاکی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دهستان طرود افتتاح شد.

در این آیین، پروژه ساخت و اجرای منبع هوایی برای آبرسانی به روستای بیدستان و اجرای کامل ایستگاه پمپاژ برای آبرسانی به دو روستای سطوه و مهدی‌آباد به بهره‌برداری رسید.

همچنین خط انتقال یک هزار و ۲۰۰ متری و اجرای ۱۰ عدد حوضچه شیرآلات اصلاح شبکه آب شرب روستای سطوه، دو بند خاکی در بالادست روستای سطوه برای جلوگیری از روان‌آب‌ها و تغذیه مادر چاه‌های قنات با حجم عملیات خاکی ۳۱ هزار مترمکعب و حجم عملیات سنگ و ملات ۱۴۰ مترمکعب بهره‌برداری شد.

پروژه لایروبی، مرمت و نوکنی ۱۲ رشته قنات در روستاهای کوه‌زر، فتح‌آباد، کلو، شیمی، ده‌نو، توچاهی، گوشاهی، سلم‌آباد، حسینان، مهدی‌آباد، سطوه و بیدستان در راستای تأمین آب شرب و کشاورزی هم که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و سازمان بسیج سازندگی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اجرا شده بود، افتتاح شد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول