اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آموزش آنلاین مهدکودک‌ها با طرح «همراهِ مهد»

مدیر پروژه شبکه مهدهای کودک با اشاره به اجرای طرح «همراهِ مهد» گفت: بر اساس این طرح تمام مهدهای کودک سراسر کشور می‌توانند به صورت رایگان به این شبکه متصل شوند و به ارائه خدمات مختلف از جمله آموزش‌های آنلاین بپردازند.

آموزش آنلاین مهدکودک‌ها با طرح «همراهِ مهد»

سعید باطنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه شبکه مهدهای کودک یک بستر ارتباطی تحت وب و یک پل ارتباطی بین مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی، خانواده‌ها و ارگان‌های خصوصی و دولتی فعال در حوزه کودک است، اظهار داشت: این شبکه تلاش می‌کند فضایی در اختیار اعضای خود قرار دهد تا همه اعضا بتوانند به ارائه و دریافت خدمات گوناگون در این زمینه بپردازند.

مدیر پروژه شبکه مهدهای کودک با بیان اینکه شبکه مهدهای کودک در چهارچوب مسؤولیت‌های اجتماعی خود در بحران کرونا طرحی با عنوان «همراهِ مهد» تعریف کرده است، افزود: بر اساس این طرح تمام مهدهای کودک سراسر کشور می‌توانند به صورت رایگان به این شبکه متصل شوند و به ارائه خدمات مختلف از جمله آموزش‌های آنلاین بپردازند.

وی با بیان اینکه شبکه مهدهای کودک یک بستر بومی در بستر وب در حوزه کودکان زیر ۶ سال کشور است، بیان کرد: در این شبکه کارشناسان دفتر امور کودکان سازمان بهزیستی، مدیران و مربیان مهدهای کودک و خانواده‌ها و فعالان حوزه کودک شامل تولیدکنندگان و متخصصان به ارائه و دریافت خدمات به صورت غیرحضوری می‌پردازند.

باطنی با بیان اینکه این شبکه در سال ۸۳ با سه مهدکودک شروع به کار کرد و در حال حاضر در سراسر کشور اجرایی شده است، تصریح کرد: به دلیل شیوع کرونا هزینه عضویت را رایگان کردیم که این طرح مورد استقبال مهدهای کودک و دفتر امور کودکان سازمان بهزیستی کشور قرار گرفت به شکلی که در حال حاضر ۱۰ هزار مهدکودک تحت پوشش خدمات شبکه قرار گرفته‌اند.

مدیر پروژه شبکه مهدهای کودک با تقدیر از سازمان بهزیستی کشور و مدیران کانون‌های توسعه و همیاری سراسر کشور در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: بسیار خوب می‌شد اگر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،  اینترنت مهدهای کودک را هم همانند اینترنت مدارس و دانشگاه‌ها رایگان می‌کرد.

وی بیان کرد: مهدهای کودکی که هنوز موفق به دریافت سایت از شبکه مهدهای کودک نشده‌اند می‌توانند نام مهدکودک خود را به شماره ۳۰۰۰۷۴۶۳ ارسال کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول