اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گومز:بهتر و با قدرت باز می گردم

مدافع میانی اما مصدوم تیم فوتبال لیورپول از شروع خوب دوره نقاهتش خبر داد.

گومز:بهتر و با قدرت باز می گردم

به گزارش خبرگزاری فارس، چند هفته قبل وقتی فیرجیل فان دایک، مدافع میانی لیورپولی ها دچار مصدومیت سنگین پارگی رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد، تلاش برای انتخاب جانشین وی شروع شد.

یورگن کلوپ، سرمربی صاحب سبک تیم آنفیلدی به این نتیجه رسید که از «جو گومز» 23 ساله به جای فرمانده مصدوم حداقل تا ژانویه و زمان بازشدن پنجره زمستانی استفاده کند.

مدافع جایگزین تا آن زمان یک بار در ترکیب تیمش قرارگرفته بود که به عنوان بازیکن تعویضی و تازه نفس به ترکیب آمده بود اما در دوره مصدومیت فان دایک، 6 بازی را در ترکیب تجربه کرد.اما او نیز به سرنوشت مدافع هلندی دچار شد.

ایین نیروی جایگزین نیز دچار آسیب دیدگی شدید تاندون آشیل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

گومز که حالا عمل جراحی را با موفقیت پشت سرگذاشته و در عمل فصل جاری را مثل فان دایک از دست داده، از طریق فضای مجازی به هواداران از وضعیت خودش گفت. او عنوان کرد دوره نقاهت را شروع کرده و امید به بازگشتی توام با موفقیت دارد.

مدافع جوان که اصلیتی گامبیایی دارد، عنوان کرد: حالا دیگر دوره نقاهتم آغاز شده است.قبلا یک بار مصدوم شده بودم. پس می دانم که حالا چه کارهای باید انجام دهم.به شما می  گویم که بهتر و با قدرت تر از قبل بازخواهم گشت. از نظر روحی مسلم است که لطمه خورده ام. با این حال تصور می کنم خواست خدا بوده  و همه چیز آنگونه که او بخواهد پیش خواهد رفت.

شاگرد مصدوم کلوپ افزود: باید از همه کسانی که برایم آرزوی شفا کردند، تشکر و قدردانی کنم. تمرکزم روی بهبود است و پیوسته از حمایت های هم تیمی هایم برخوردار هستم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول