اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ایجاد ۳ هزار و ۳۰۰ شغل در ملایر

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر گفت: با توجه به سهمیه اعلامی در هفت ماه گذشته ۳ هزار و ۳۴۳ نفر اشتغال در ملایر ایجاد و در سامانه ثبت شده است.

ایجاد ۳ هزار و ۳۰۰ شغل در ملایر

غلامرضا کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه همه ساله سهمیه اشتغال هر شهرستان از سهمیه کشوری و استانی مشخص می‌شود اظهار کرد: در سال جهش تولید سهمیه امسال شهرستان ملایر در بحث اشتغال از سهمیه استانی ۳ هزار و ۲۷۵ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه مسئولان شهرستان ملایر در دستگاه‌ها و نهادها تمام تلاش خود را برای ایجاد اشتغال پایدار در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف به کار بسته‌اند افزود: با توجه به سهمیه اعلامی در هفت ماه گذشته ۳ هزار و ۳۴۳ نفر اشتغال ایجاد و در سامانه ثبت شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ملایر با بیان اینکه در شهرستان ملایر بیشتر از تعهد اشتغال ایجاد شده گفت: این رقم ۱۰۲ درصد بوده است.

وی افزود: اشتغال‌ ایجاد شده در هفت ماه گذشته در حوزه کشاورزی، خدماتی،  مسکن و... بوده که توسط دستگاه‌ها، نهادها، واحدهای تولیدی و خصوصی و طبق اعلام کاریابی‌های شهرستان اعلام و ثبت شده است.

کارگر در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در هفت ماهه امسال تعداد بیمه‌شدگان اجباری و اختیاری در شهرستان ملایر یک‌هزار و ۶۱۸ نفر بوده است.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول