اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان اجرایی می‌شود

رئیس سازمان صنعت، مدن و تجارت کردستان گفت: در طول سال جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت منظم برگزار شده و 70 درصد از مصوبات این کارگروه اجرایی می‌شود.

70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره‌وزمی ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان اظهار کرد: در برخی موارد در این جلسه مصوب می‌شود که تولیدکننده تعهداتی را متقبل شود که در عوض آن نیز بانک و یا سایر دستگاه‌های اجرایی تعهدات خود را اجرایی کنند که می‌بینیم تولیدکننده به هر دلیلی تعهد خود را اجرایی نمی‌کند و همین نیز موجب می‌شود بان و سایر دستگاه‌ها نیز به تعهد خود پایبند نباشند.

وی افزود: با تمام این تفاسیر اما به جرأت می‌توان گفت که 70 درصد از مصوبات این کارگروه اجرایی می‌شود و در نهایت مشکل بسیاری از تولیدکنندگان استان با دریافت تسهیلات ویژه به صورت سرمایه‌ای، سرمایه در گردش و دیگر بخش‌ها مرتفع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، مدن و تجارت کردستان ادامه داد: امروز نیز در این جلسه مشکل دو واحد مرغداری و تهیه و بسته‌بندی قارچ مطرح شد که در نهایت به مصوباتی که از کارگروه گرفتیم، مشکلات آنان نیز رفع شد.

دره‌وزمی یادآور شد: در بحث پرداخت تسهیلات جدید نیز 32 میلیارد تومان مصوب شد که کار بررسی طرح‌ها به زودی در بانک‌ها آغاز می‌شود و در نهایت تسهیلات مورد نظر متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: دو واحد تولید اکسیژن نیز درخواست تسهیلات سرمایه در گردش را داشته‌اند که با توجه به اینکه در بحث مبارزه با کرونا اکسیژن یکی از نیازهای ضروری بیماران است، درخواست داریم کارهای مربوط به پرداخت تسهیلات درخواستی این واحدها در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول