اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

باران، دیدار تدارکاتی شهید قندی را دو روز به تعویق انداخت

شرایط جوی نامناسب و بارش شدید باران در کرمان دیدار دو تیم شهید قندی یزد و مس کرمان را لغو کرد.

باران، دیدار تدارکاتی شهید قندی را دو روز به تعویق انداخت

تیم شهید قندی یزد که به عنوان نماینده این استان خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات فصل پیش‌روی لیگ دو فوتبال کشور آماده می‌کند قرار بود امروز شنبه ۲۴ آبان در دیداری دوستانه آمادگی خود را مقابل تیم لیگ دسته یکی مس کرمان محک بزند که بارش شدید باران در کرمان این دیدار را لغو کرد.

رضا نارگانی مدیرعامل باشگاه شهید قندی در این خصوص طی گفت‌و‌گویی با خبرنگار فارس در یزد اظهار کرد: با توافق دو باشگاه این دیدار تدارکاتی در روز دوشنبه ۲۶ آبان  به میزبانی مس در استان کرمان برگزار می‌شود و با نظر کادر فنی در روز سه شنبه نیز نارنجی پوشان شهید قندی یزد با یکی از تیم‌های کرمانی که در لیگ سه فوتبال کشور حضور خواهد یافت دیداری دوستانه را برگزار می‌کنند.

وی افزود: سازمان لیگ فوتبال ایران زمان آغاز رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال کشور را سوم آذر اعلام کرده است که باتوجه به تعویق دو هفته‌ای در آغاز رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال کشور، تعویق زمان هفته اول مسابقات لیگ دو فوتبال کشور هم محتمل خواهد بود.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول