اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: مقاومت بیش از هر زمانی برای آزادسازی فلسطین آماده است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای به مناسبت هشتمین سالروز جنگ غزه و ترور یکی از فرماندهان گردان‌های القسام تأکید کرد که مقاومت بیش از هر زمانی برای آزادسازی فلسطین آمادگی دارد.

حماس: مقاومت بیش از هر زمانی برای آزادسازی فلسطین آماده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حماس امروز شنبه در بیانیه‌ای به مناسبت هشتمین سالروز دومین جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در سال ۲۰۱۲ و ترور «احمد الجعبری» فرمانده گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، بر ادامه مسیر آزادسازی سرزمین فلسطین تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است که مقاومت فلسطین بیش از هر زمانی برای ادامه مسیر آزادسازی فلسطین و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی آمادگی دارد.

حماس در این بیانیه آورده است: «مقاومت که هشت سال پیش تل‌آویو را هدف حمله کوبنده قرار داد، امروز قدرتمندتر شده و برای ادامه مسیر آزادسازی سرزمین آمادگی و اصرار بیشتری دارد و هرگز از هدف خود برای آزادسازی و بیرون راندن اشغالگر از کل سرزمین فلسطین عقب‌نشینی نخواهد کرد».

طبق گزارش وبگاه «الرساله»، در این بیانیه همچنین آمده است که وحدت ملی یک گزینه استراتژیک است و تا احیای وحدت برای نبرد آزادسازی در جبهه‌های مختلف، آرام نخواهد گرفت.

حماس همچنین به اسرای قهرمان در زندان‌های رژیم اشغالگر درود فرستاد و بر تعهد مقاومت برای آزادی آن‌ها تأکید کرد.

۱۴ نوامبر ۲۰۱۲ رژیم صهیونیستی جنگ علیه نوار غزه را آغاز کرد که هشت روز به طول کشید و دومین جنگ علیه غزه پس از جنگ نخست در اواخر ۲۰۰۸ بود.

این جنگ پس از ترور احمد الجعبری فرمانده گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس در شهر غزه آغاز شد.

گردان‌های القسام برای نخستین بار دو شهر قدس و تل‌آویو در فلسطین اشغالی را موشک‌باران کرد و پایگاه‌ها و شهرک‌های اسرائیلی را هدف شلیک ۱۵۷۳ موشک قرار داد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول