اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بررسی زوج آتشین سوارس-فلیکس ؛ ترس بارسا از بازی مقابل اتلتیکو

اتلتیکومادرید پس از 7 بازی آماری درخشان در خط حمله خود را به ثبت رسانده و تنها تیم لالیگا بوده که هنوز شکستی را تجربه نکرده است.

بررسی زوج آتشین سوارس-فلیکس ؛ ترس بارسا از بازی مقابل اتلتیکو

به گزارش خبرگزاری فارس، شنبه آینده یکی از حساس‌ترین بازی‌های فوتبال جهان و لالیگا در مادرید برگزار خواهد شد.

شنبه اول آذر – 21 نوامبر در ورزشگاه متروپولیتانو اتلتیکومادرید میزبان بارسلوناست و باید با تیم پر از مشکل کومان و مسی رقابت کند.

از چند نکته این بازی حائز اهمیت است که مهمترین آنها تقابل خط تهاجمی آتشین اتلتیکو و ضعف دفاعی در بارسلوناست.

اتلتیکومادرید با زوج آتشین سوارس-فلیکس در لالیگا طی 7 بازی 17 گل به ثمر رسانده است. به عبارتی در هر بازی میانگین2.4 گل را به ثبت رسانده که 10 گل از این تعداد را سوارس (5) و فلیکس (5) وارد دروازه حریفان کرده‌اند.

اگر بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز به این آمار اضافه شود فلکیس 7 گله می‌شود و نشان می‌دهد چقدر با فصل قبل تفاوت دارد و همان «پسرطلایی» بنفیکاست.

از طرف دیگر بارسلونا در لالیگا اصلا خوب نبوده و طی 7 بازی به 3 برد، 3 تساوی و 2 شکست رسیده است. این تیم طی 7 بازی 8 گل خورده و میانگین بیش از یک گل در هر بازی دریافت کرده است.

ضعف خط دفاعی بارسلونا به قدری است که خود کومان به این مشکل اعتراف کرد. (در اینجا بخوانید)

اکنون در بحث‌های کنونی تیم بارسلونا این سوال مطرح می‌شود که آیا این باشگاه باید در پنجره زمستانی بازیکن مدافع وسط بخرد یا خیر که بیشتر طرفداران جواب مثبت به این سوال داده‌اند(در اینجا بخوانید) بارسلونا اکنون با زوج دفاعی پیکه و لنگله بازی می‌کند و تنها آراخو را در نیمکت دارد.

این زوج دفاعی اصلا خوب نبوده و بسیاری از ضعف‌ها را تنها «تراشتگن» یا حتی «نتو» جبران کرده است.

در بازی با دیناموکیف اوکراین، تراشتگن ناجی بارسلونا بود و اگر سیوهای او نبود، بارسلونا مقابل تیم دوم اوکراینی شکست سنگینی را باید تجربه می‌کرد.

نکته دیگر تقابل مسی و سوارس است. سوارس که به طرز عجیبی از این باشگاه فروخته شد برای اولین بار با تیم سابقش بازی خواهد کرد. نبود سوارس باعث شده تا بسیاری کارشناسان به تیم کومان ایراد بگیرند و از خط حمله نه چندان آتشین این تیم صحبت کنند.

مسی در اولین بازی لالیگایی خود مقابل ویارئال گلی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند که رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که این گل برای سوارس بود و شادی پس از گل او به تیتر رسانه‌ها بدل شد. (در اینجا بخوانید)

حالا باید دید سوارس در اولین دیدار خود مقابل بارسلونا می‌تواند گل بزند. او پیشتر در مصاحبه با مارکا عنوان کرد که اگر گل بزند ابدا خوشحالی نخواهد کرد (در اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول