اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

بررسی آثار سینمای بین الملل در شبکه سحر

فیلم سینمایی «ورود» در ژانر تخیلی و فضایی امشب در برنامه «کلوزآپ» از کانال بالکان شبکه سحر بررسی و نقد می شود.

بررسی آثار سینمای بین الملل در شبکه سحر

امیرحسین کوهپایی تهیه کننده این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: این فیلم یک درام معمایی و تخیلی است که در نوامبر 2016 تسط «دنی ویلنو» کارگردانی شده است. 

کوهپایی تهیه کننده «کلوزآپ» ادامه داد: امیررضا تجویدی کارشناس و مفسر هنری برنامه امشب است که در خلال پخش سکانس هایی از فیلم از امتیازات و نکات مثبت فیلم و نقاط ضعف آن با مخاطبان و بینندگان کانال بالکان سخن می گوید. 

امی آدامز، جرمی رنر، فارست ویتاکر، مایکل استولبرگ، تزی ما و... در «ورود» نقش آفرینی کرده اند.

داستان فیلم «ورود» درباره فرود موجودات ناشناخته بر روی سطح سیاره زمین است. اهالی زمین اطلاعی از انگیزه موجودات فضایی ندارند و در واقع نمی دانند که آیا آن ها قصد نابودی زمین را دارند یا برای گفت و گو به این سیاره آمده اند. در این وضعیت ارتش به سراغ دکتر «لوئیس بنکس» که استاد زبان شناسی است می‌رود تا بتواند با کمک او، ارتباطی میان انسان ها و موجودات فضایی شکل دهد. تلاش های دکتر بنکس برای ارتباط با موجودات فضایی بسیار سخت پیش می رود و از طرفی کشورهای دیگر قصد جنگ با این موجودات را دارند و...

«کلوزآپ» شنبه بیست و چهارم آبان ساعت 20:30 به وقت تهران با اجرای داریو ماهان و در مدت زمان 25 دقیقه بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول