اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

وجود بیش از 4 هزار موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های استان ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: بیش از ۴ هزار دستگاه موتور سیکلت رسوبی در پارکینگ‌های استان ایلام موجود است که مشمول طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی شده‌اند.

وجود بیش از 4 هزار موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های استان ایلام

ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها از 18 آبان شروع شده و با قوت در حال اجرا است؛ بیش از ۴ هزار دستگاه موتور سیکلت رسوبی در پارکینگ‌ها استان موجود است. 

وی افزود: این طرح، موتورسیکلت‌هایی را شامل می‌شود که قبل از سال  99 به پارکینگ منتقل شده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام تصریح کرد: محاسبه هزینه پارکینگ براساس تعرفه سال 94، بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی و امکان پرداخت اقساطی جرائم معوقه را از جمله مزایای این طرح استثنائی برشمرد.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح واگذاری آسان و راحت‌تر موتورسیکلت‌ها رسوبی به مالکان با حداقل شرایط است؛ گفت: مالکان و متصرفان به منظوربهره مندی از مزایای این طرح هرچه سریع‌تر به مراکز پلیس +10 در سطح استان مراجعه و نسبت به رفع توقیف وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ 970813

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول