اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مدال برنز پومسه‌رو اصفهانی در قهرمانی آسیا

پومسه‌روهای اصفهانی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت و یک مدال برنز کسب کردند.

مدال برنز پومسه‌رو اصفهانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی آسیا پومسه از ۲۲ تا ۲۴ آبان‌ ماه به صورت آنلاین در دو بخش انفرادی استاندارد و ابداعی برگزار شد که هر کشور در هر رده‌سنی می‌توانست حداکثر ۲ بازیکن معرفی کند.

رقابت‌های استاندارد در رده‌های سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال پیگیری شد و در بخش ابداعی نیز پومسه‌روها در رده‌های سنی بالای ۱۸ سال به اجرای فرم پرداختند.

در این مسابقات استان اصفهان دارای دو نماینده در بخش آقایان و یک نماینده در بخش بانوان بود؛ محمدتقی حاتمی و حمیدرضا حاتمی دو بازیکن تیم ملی پومسه آقایان و مرجان تاجی رستم‌آبادی بازیکن تیم ملی پومسه در بخش بانوان بود.

در پایان این رقابت‌ها محمدتقی حاتمی نماینده استان اصفهان توانست مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کند؛ حمیدرضا حاتمی در پایان این مسابقات در رده پنجم و مرجان تاجی رستم‌آبادی در رده هشتم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول