اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

طرح فوق‌العاده پلیس برای آزادکردن موتور سیکلت‌های توقیفی

رئیس پلیس راهور لرستان گفت: از ۱۷ آبان ماه طرح فوق‌العاده‌ای برای موتورسیکلت‌هایی که از سال 90 تا 98 در لرستان توقیف شده‌ در استان اجرا شده و تا ۱۷ دی ادامه دارد. بر اساس این طرح خلافی موتور که طبق قانون دوبرابر شده نصف می‌شود و این مبلغ را نیز می‌توانند به صورت اقسات پرداخت کنند.

طرح فوق‌العاده پلیس برای آزادکردن موتور سیکلت‌های توقیفی

مرتضی چغلوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: از ۱۷ آبان ماه طرح فوق‌العاده‌ای برای موتورسیکلت‌هایی که از سال ۹۰ تا ۹۸ در لرستان توقیف شده‌ در استان اجرا شده و تا ۱۷ دی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه افرادی که موتور سیکلت آنان در طول این زمان توقیف شده‌است بایستی به مراکز پلیس+۱۰ مراجعه کنند، افزود: پس از مراجعه آنان خلافی آنان که طبق قانون دوبرابر شده نصف می‌شود و این مبلغ را نیز می‌توانند به صورت اقسات پرداخت کنند.

 رئیس پلیس راهور لرستان بیان کرد: برای رفع توقیف موتور در این طرح نیازی به داشتن گواهینامه موتور، بیمه و پلاک وسیله نقلیه نیست و هزینه پارکینگ نیز از آنان بر اساس قیمت سال ۹۴ گرفته می‌شود.

مرتضی چغلوند با اشاره به اقداماتی که در صورت مراجعه نکردن مالک صورت می‌گیرد، تصریح کرد: پس از دو ماه از پایان طرح، موتور بر اساس قانون فروخته شده و سپس بعد از ۶ ماه پول آن به خزانه واریز می‌شود.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول