اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

صدور مجوز مشروط احداث شهرک دامپروری در شهرستان بناب

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، گفت: مجوز احداث شهرک دامپروری در شهرستان بناب، صرفاً برای انتقال دامداری‌های سنتی از داخل به خارج از شهرستان صادر شد.

صدور مجوز مشروط  احداث شهرک دامپروری در شهرستان بناب

به گزارش خبرگزاری فارس بناب، اکبر فتحی امروز در جلسه بررسی احداث شهرک دامپروری در شهرستان بناب، اظهار داشت: برای احداث و توسعه شهرک گلخانه‌ای در شهرستان بناب از بُعد ایجاد زیرساخت‌ها مانعی وجود ندارد و طبیعتاً باید سرمایه‌گذار تعیین شده و مراحل اجرایی برای احداث سازه‌ها واگذار شود.

وی تاکید کرد: اگر برای 6 واحد سرمایه‌گذار تعیین ‌شده و 30 درصد مبلغ توسط سرمایه‌گذار پرداخت شده باشد، باید برنامه زمانی اجرای طرح به سرمایه‌گذار داده شود تا شروع به کار کنند، چرا که اگر در بازه زمانی تعیین شده مراحل اجرایی، کار تمام نشود؛ طبق دستورالعمل اقدام قانونی در بازپس‌گیری اراضی به وجود خواهد آمد.

فتحی ادامه داد: برای مابقی واحدها طبیعتاً باید فراخوان داده شود تا از هر جای ایران سرمایه‌گذار واجد شرایط بود، اراضی به ایشان داده شده و کار شروع گردد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، یادآور شد: ان‌شاءالله با حمایت فرماندار شهرستان و نماینده مردم این طرح به‌درستی انجام خواهد شد.

فتحی در ارتباط با آب مورد نیاز برای این شهرک، خاطرنشان کرد: آب موجود فقط برای دریافت تائیدیه سازمان محیط زیست است و باید مدیریت آب منطقه با بررسی شرایط، آب مصرفی دامداری‌ها در مکان قدیم را به این شهرک انتقال دهد یا با مجوز حفر چاه، آب این شهرک تامین شود.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول