اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تشکیل پرونده برای برگزارکنندگان عروسی/برخورد با روسای دو بانک به خاطر کرونا

دادستان عمومی و انقلاب اهر از تشکیل پرونده قضایی به دو خانواده در روستاهای اهر که اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده بودند، خبر داد.

تشکیل پرونده برای برگزارکنندگان عروسی/برخورد با روسای دو  بانک به خاطر کرونا

رحیم عبدالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهر اظهار کرد: به علت وضعیت حاد کرونایی و برای جلوگیری از شیوع  این بیماری، اکیپ‌های ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا  متشکل نمایندگان دادستانی، فرمانداری، نیروی انتظامی، بهداشت و صمت با حضور در واحدها تذکرات لازم جهت تعطیلی انجام که در صورت تخطی از تعطیلی  با دستور قضایی پلمب می‌شوند.

وی از ممنوعیت چاپ اعلامیه برای تشییع و تدفین  متوفیان و چاپ کارت عروسی از سوی چاپخانه‌ها خبر داد و تاکید کرد: هرگونه تجمع در تشییع جنازه‌ها ممنوع بوده و فقط بستگان درجه  یک می‌توانند در مراسم تشییع و تدفین شرکت کنند.

این مقام قضایی شهرستان اهر، افزود: از طریق بخشداری‌ها با شوراهای روستایی و دهیاران نیز هماهنگی لازم انجام شده که از برگزاری هرگونه تجمع در قالب عروسی و مجلس متوفیان جلوگیری کنند و خاطیان را به ستاد کرونا گزارش کنند تا با ناقضان و تخطی‌کنندگان به سلامت مردم برخورد شوند.

دادستان عمومی و انقلاب اهر از تشکیل پرونده قضایی به دو خانواده در روستاهای اهر که اقدام به برگزاری مراسم عروسی نموده بودند، خبر داد.

عبدالهی افزود: روسای دو بانک شهرستان که با وجود تذکرات لازم، تمهیدات و اقدامات عملی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل بانک انجام نداده بودند، پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی در پایان سلامت و امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی عنوان و خاطرنشان کرد: با هرگونه ناامنی در به مخاطره انداختن امنیت و اخلال در نظم عمومی و بهداشت و سلامت شهروندان برخورد جدی می‌شود و در این زمینه با هیچ‌کسی تعارفی نداریم.

انتهای پیام/60003/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول