اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برخورد قضایی در انتظار بانیان عروسی‌ها/ محدودیت‌های کرونایی قشم تشدید شد

فرماندار قشم گفت: شهرستان قشم در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و علاوه بر تعطیلی پارک‌ها، کمپ‌ پارک‌ها و سواحل، با بانیان عروسی‌ها برخورد قضایی خواهد شد.

برخورد قضایی در انتظار بانیان عروسی‌ها/ محدودیت‌های کرونایی قشم تشدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری صبح امروز در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونای این شهرستان اظهار داشت: وضعیت شهرستان قشم قرمز است و ضرورت دارد مراقبت‌ها و اقناع‌سازی تشدید شود.

وی با تقدیر از کادر بهداشت و درمان، افزود: شناسایی بیماران در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود و مرکز تلفن شبکه بهداشت مجددا فعالیت خود را آغاز کند.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: قرنطینه کامل افراد مبتلا با مشارکت بسیج و سپاه انجام شود و شبکه بهداشت به‌صورت محرمانه اطلاعات لازم را در اختیار این ارگان‌ها قرار دهد.

نصری ادامه داد: تغییر فرهنگ زندگی مردم یک اصل اساسی در قطع زنجیره شیوع ویروس است و اقناع‌سازی، پرهیز از دیدارها خانوادگی و تجمعات باید مد نظر باشد.

وی اضافه کرد: بخشداران باید دهیاران و شوراها را توجیه کرده و تمام تجمعات لغو شده، نظارت بر اصناف و ادارات مستمرا ادامه داشته باشد.

فرماندار شهرستان قشم ادامه داد: احتمالا از هفته آینده محدودیت‌های بیشتری در بحث سفرها خواهیم داشت و مردم باید از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

نصری با بیان اینکه فعالیت هیچ مدرسه‌ای در سطح شهرستان نباید به صورت حضوری باشد، گفت:  پارک‌ها و کمپ پارک‌ها بویژه زیتون و آفتاب و سواحل باید تعطیل و نیروی انتظامی و دریابانی نظارت خود را تقویت کنند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت رستوران‌ها فقط به صورت بیرون‌بر مجاز بوده و نمازجمعه این هفته در سراسر شهرستان تعطیل است.

فرماندار شهرستان قشم عنوان کرد: برخی از صنوف کاملا تعطیل و برخی با محدودیت زمانی مواجه خواهند شد که موارد به اطلاع آن‌ها خواهید رسید.

نصری با تاکید بر لزوم نصب بنرهای هشدار دهنده در سطح شهرستان، بیان کرد: قشم زمانی در وضعیت سفید قرار گرفت اما کاهش حساسیت‌ها باعث قرمز شدن وضعیت شد.

وی گفت: آتش‌نشانی وضعیت قرمز و هشدارهای بهداشتی لازم را به صورت خودرویی به اطلاع شهروندان برساند.

فرماندار شهرستان قشم بیان کرد: بهبود وضعیت در گرو کمک مردم و مسوولان است و برگزاری عروسی‌ها با برخورد قضایی مواجه خواهد بود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول