اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

انتقاد مردم خراسان شمالی از عدم حضور مدیران پس از ساعت اداری

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه عدم حضور مدیران در میان مردم مورد انتقاد است، گفت: عدم حضور مدیران شهرستانی بعد از پایان ساعت اداری در شهرستان‌ها مورد انتقاد مردم است و فرمانداران باید این موضوع را بررسی کنند.

انتقاد مردم خراسان شمالی از عدم حضور مدیران پس از ساعت اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در نشست با فرمانداران اظهار کرد: در شرایط کنونی باید بیشتر از گذشته با مردم ارتباط برقرار کنیم و به درد دل آنان گوش بدهیم بنابراین سفرهای درون شهرستانی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید افزایش یابد.

وی عدم حضور برخی از مدیران در شهرستان‌ها را کوتاهی آنان توصیف کرد و همچنین افزود: عدم حضور مدیران شهرستانی بعد از پایان ساعت اداری در شهرستان‌ها موردانتقاد مردم است و فرمانداران باید این موضوع را بررسی کنند.

استقرار ادارات دولتی در شهرستان‌ها یکی از موارد مورد تأکید فرمانداران در این نشست بود که استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه مکاتبات و پیگیری‌های لازم از سطح ملی را خواهم داشت، گفت: استقرار هر اداره دولتی که در حوزه اختیارات مدیرکل استانی باشد حتماً در شهرستان‌ها انجام شود.

وی آبادانی و پیشرفت هر منطقه را درگرو حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی دانست و افزود: میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در هر شهرستان جمع‌بندی شود و فرمانداران پیگیر آوردن سرمایه‌گذار به شهرستان‌ها باشند.

شجاعی در بخش دیگر سخنان خود بر توجه فرمانداران به بررسی نداشته های شهرها به‌ویژه در حوزه حمل‌ونقل عمومی و پیش‌بینی تأمین آن در بودجه مالی سال ۱۴۰۰ شهرداری‌ها تأکید کرد و همچنین گفت: برخی از تخلفات در حوزه شهرداری‌ها غیرقابل‌بخشش است و احکام برخورد با آنان باید بازدارنده باشد.

وی ارتقای شاخص‌های مختلف استان خراسان شمالی در سطح کشور را نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی و هم‌افزایی مدیران، فرمانداران و اجزای حاکمیت در استان دانست و افزود: تلاش جایگزین نداشته ها شد و رتبه‌های جدیدی در سطح ملی مانند رتبه دوم در بحث سوادآموزی را کسب کردیم.

پیگیری طرح‌های پیشرفت و آبادانی شهرستان راز و جرگلان با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و شهرستان مانه و سملقان با بنیاد علوی، جمع‌بندی پروژه‌های دهه فجر، پیگیری اجرای طرح‌های تأمین مسکن در استان، ریشه‌کنی بی‌سوادی از دیگر موارد نشست استاندار خراسان شمالی با فرمانداران بود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول