اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نخستین پیروزی رعد قم در لیگ دسته اول والیبال

تیم والیبال رعد پدافند هوایی قم به نخستین بازی خود از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور را با برد پشت‌سر گذاشت.

نخستین پیروزی رعد قم در لیگ دسته اول والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم‏، تیم والیبال رعد پدافند هوایی قم در گام نخست از فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان ایران برابر تیم اسپرت هوشیار تبریز به میدان رفت و در پایان با نتیجه قاطع سه بر یک به برتری رسید تا سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

مردان والیبالیست تیم رعد پدافند هوایی قم دست نخست این بازی را با حساب 25 بر 19 بردند، در دست دوم با نتیجه 25 بر 23 مغلوب حریف شدند ولی در دست‌های سوم و چهارم به ترتیب با حساب 25 بر 21 و 25 بر 18 صاحب برتری شدند تا شروع موفقی در لیگ جدید داشته باشند.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال رقابت‌های فصل 1399 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با حضور 18 تیم در دو گروه 9 تیمی انجام می‌شود و رعد پدافند هوایی قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مسابقات این فصل است.

نماینده والیبال قم که سال گذشته با نام افق به مصاف حریفان می‌رفت در لیگ دسته اول والیبال مردان امسال به سرمربیگری محمد بهارلو، مربیگری افشین صالحی و مدیرعاملی محمد صفایی برای دست‌یابی به مجوز صعود به لیگ لیگ برتر باشگاه‌های کشور با حریفان خود روبه‌رو می‌شود.

این تیم بعد از سپری کردن سه مرحله اردوی آماده‌سازی در تهران و چندین جلسه تمرین در قم و برگزاری چند مسابقه تدارکاتی وارد رقابت با حریفان شده است، ‌در حالی که بازی‌های گروه دوم با حضور نماینده قم به میزبانی هیات والیبال اردبیل به انجام می‌رسد.

در حالی که سالن‌های حسین رضا زاده و تختی اردبیل میزبانی این بازی‌ها را بر عهده دارند و نماینده قم در نخستین مصاف تیم هوشیار تبریز را با حساب سه بر یک برد، امسال بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال دسته یک ایران با عنوان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود و نماینده قم دومین بازی خود را برابر تیم ایرانشید چالوس انجام می‌دهد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول