اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نام‌نویسی 210 جهادگر مدافع سلامت در چهارمحال و بختیاری/ از نظارت بر اصناف تا همراهی بیماران کرونایی

مسؤول اجرائی ستاد مردمی مدافعان سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون 210 جهادگر داوطلب همکاری با کادر درمان در زمینه‌های نظارت بر اصناف و طرح همراه بیماردر استان نام‌نویسی و شروع به فعالیت کرده‌اند.

نام‌نویسی  210 جهادگر مدافع سلامت  در چهارمحال و بختیاری/ از نظارت بر اصناف تا همراهی بیماران کرونایی

مهدی کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب مبنی بر لزوم کمک به کادر درمان در کنترل ویروس کرونا گفت: تاکنون 210 داوطلب برای کمک جهادی به کادر درمان و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در قرارگاه مردمی مدافعان سلامت که به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ایجاد شده است، نام‌نویسی شدند.

مسؤول اجرائی ستاد مردمی مدافعان سلامت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر 140 نفر در گروه‌های دو نفره جهت نظارت بر رعایت پروتکل‌ها در اصناف با صدور کارت معتبر از سوی شبکه بهداشت و دریافت آموزش‌های لازم شروع به کار کرده‌اند.

وی با تشکر از همکاری و تعامل خوب اصناف با گروه‌های جهادی خاطرنشان کرد: این گروه‌ها با حوزه بندی و برنامه‌ای منظم با حضور در سطح شهر و بازرسی از اصناف، نکات بهداشتی لازم را تذکر داده و واحدهای صنفی بی‌توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی را شناسایی و برای برخود قانونی به شبکه بهداشت هر شهرستان معرفی می‌کنند.

کریمیان تصریح کرد: با توجه به ابتلای بسیاری از همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی سطح استان 70 نفر نیروی داوطلب نیز در قالب همراه بیمار برای ارائه خدمات به بیماران بستری شده نام‌نویسی کرده‌اند که به دلیل حساسیت بالای کار مستلزم برنامه‌ریزی دقیق برای مواردی همچون بیمه آن‌ها است که در حال حاضر منتظر اعلام علوم‌پزشکی هستند.

وی تاکید کرد: از جمله سایر برنامه‌های این قرارگاه جذب مشاور برای ارائه خدمات روانشناسی و ایجاد آرامش در بیماران کرونائی، سازماندهی گروه‌های مطالبه‌گری برای احصای مشکلات و ارائه راهکار، جذب نیروی جهادی برای موضوع تغسیل بیماران کرونائی است. 

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول