اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کاپیتان دوم آلمان از ایجاد سوپرلیگ حمایت کرد

کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال آلمان از پروژه شکل گیری مسابقات سوپرلیگ حمایت می کند.

کاپیتان دوم آلمان از ایجاد سوپرلیگ حمایت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، در چند ماه اخیر که شایعه تلاش برخی باشگاه های درجه یک اروپایی برای بوجودآمدن مسابقاتی تحت عنوان «سوپر لیگ» سر زبان ها افتاد، برخی چهره های فوتبالی با آن مخالفت کردند.

به نظر بسیاری از قدیمی های فوتبال جهان، این مسابقات که مورد تایید فیفا و یوفا نیز نیست، باعث نابودی «محبوب ترین ورزش دنیا» می شود اما چهره ای مثل «تونی کروس» از شکل گیری و انجام آن حمایت می کند.

 ستاره 30 ساله که بعد از مانوئل نویر، کاپیتان دوم تیم ملی آلمان است، در مصاحبه ای انجام این مسابقات را سودمند دانسته است. او البته دلایل خودش را نیز بیان کرده است.

کروس گفت:می خواهم بگویم که ایده برگزاری اینگونه مسابقات، بی شک نکات مثبتی دارد.

وی افزود:با این مسابقات، ما بازی های با کیفیت بسیاری را خواهیم دید که در شرایط عادی حداکثر می توانیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشاهده کنیم. همه ما از این گونه بازی های با کیفیت استقبال می کنیم.به نظرم هم برای هواداران و هم برای باشگاه ها خوب خواهد بود.

بازیکن پیشین بایرن مونیخ و کنونی رئال مادرید ادامه داد: البته باید به فکر تیم های کوچکتر هم باشیم. رقابت بسیار فشرده است. هرچند در این حال باید به خیلی از موضوعات توجه کنیم. به عنوان مثال وقتی جام های متعددی را برگزار می کنیم، 2 تا 3 هفته فرصت داریم.نگرانی من بابت وضعیت سلامت همه بازیکنان است. وقتی هر سه روز یک بار بازی انجام شود، بازیکن خسته خواهد شد  و فوتبال به آن سطحی که ما می خواهیم، نخواهد رسید.

به اعتقاد کروس برگزاری مسابقات سوپرلیگ به مانند برگزاری جام جهانی با 20 تیم خواهد بود که از سطح کیفی بالاتری برخوردار می شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول