اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

رقابت ۱۷۰ نونهال حافظ قرآن در مرحله اول جشنواره الحافظون

جشنواره حفظ قرآن کریم بسیج تهران بزرگ امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با شکلی متفاوت و به صورت مجازی درحال برگزاری است.

رقابت ۱۷۰ نونهال حافظ قرآن در مرحله اول جشنواره الحافظون

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس جشنواره حفظ قرآن کریم بسیج تهران بزرگ امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با شکلی متفاوت و به صورت مجازی درحال برگزاری است.

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس از آغاز این جشنواره با رقابت نونهالان خبر داد و گفت: این جشنواره در سه مقطع سنی تا هفت سال، هشت تا ۱۶ سال و ۱۷ سال به بالا برگزار می‌شود که مرحله اول آن با رقابت حافظان نونهال کمتر از هفت سال آغاز شده و در این مرحله ۱۷۰ نونهال حافظ قرآن با هم رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: این مرحله در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ سه جزء، حفظ جزء اول یا سی‌ام و حفظ ۲۰ سوره آخر قرآن برگزار و خانم‌ها زهرا صریحی‌نژاد و فاطمه شیرازی قضاوت آن را بر عهده دارند.

 

قربانی در خصوص برگزاری سایر رده‌های سنی این جشنواره گفت: مرحله مقدماتی دیگر رده‌های سنی جشنواره الحافظون برگزار شده و مرحله نیمه‌نهایی آن آذر‌ماه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در خصوص رشته‌ها و مقاطع جشنواره گغت: مقطع سنی تا هشت سال در رشته‌‌های حفظ پنج جزء، حفظ سه جزء، حفظ جزء اول یا سی‌ام و ۲۰ سوره آخر قرآن، مقطع سنی هشت تا ۱۶ سال در رشته‌های جزء اول یا سی‌ام، سه جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل برگزار می‌شود و مقطع سنی بالای ۱۷ سال در رشته‌های سه جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول