اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رئیس‌جمهور دستور داده افزایش بودجه نهادهای حمایتی بررسی شود

نماینده اصفهان در مجلس با اشاره به نامه خود به رئیس‌جمهور و درخواست برای افزایش بودجه نهادهای حمایتی، گفت: روز گذشته رئیس جمهور در پی‌نوشت این نامه دستور دادند که درخواست موردنظر بررسی و اقدام شود.

رئیس‌جمهور دستور داده افزایش بودجه نهادهای حمایتی بررسی شود

عباس مقتدایی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس موضوع آسیب های اجتماعی را یکی از مهم ترین معضلاتی دانست که در سراسر کشور وجود دارد و گفت: فعالان اجتماعی در این زمینه دغدغه های فراوانی دارند که به صورت مرتب به نمایندگان مجلس منتقل کرده اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هفته های گذشته تصویری از پیکر یک نوزاد در اصفهان منتشر شد که باعث ناراحتی همه مردم شد و بر کم‌کاری دستگاهها نسبت به حاشیه نشینی صحه گذاشت.

وی از مکاتبه خود با رئیس‌جمهور درباره مسائلی همچون حاشیه نشینی، کودکان کار، فقر و ... خبر داد و گفت: در این نامه تأکید کردیم که در جهت تقویت بودجه نهادهای حمایتی همچون سازمان بهزیستی در خصوص آسیب های اجتماعی در لایحه بودجه سال آینده گام برداشته شود و این مورد دارای اهمیت است.

مقتدایی مطرح کرد: روز گذشته رئیس جمهور بر روی این نامه به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور دادند و پی نوشت کردند که بررسی و اقدام شود.

 

 

 

وی با بیان اینکه قطعاً مجلس نیز نسبت به بودجه مربوط به آسیب های اجتماعی در موعد مقرر حمایت لازم را انجام خواهد داد، تصریح کرد: دستور آقای رئیس جمهور نوید بخش اقدام متناسب در این حوزه هست و خرسندیم که دولت نیز بر روی اهمیت این مبحث تأکید دارد.

نماینده اصفهان در مجلس افزود: قطعاً با رئیس سازمان برنامه و بودجه صحبت خواهیم کرد که دستور رئیس جمهور عملیاتی و مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول