اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

پیروزی بایدن هم رابطه ایران و آمریکا را تغییر نمی‌دهد/ اصلاح‌طلبان وقت خود را تلف نکنند

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر انتخاب آقای بایدن قطعی شود و در نهایت او از دوماه دیگر رئیس جمهور آمریکا شود، مساله ای در رابطه ایران و آمریکا تغییر پیدا نمی‌کند.

پیروزی بایدن هم رابطه ایران و آمریکا را تغییر نمی‌دهد/ اصلاح‌طلبان وقت خود را تلف نکنند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر انتخاب آقای بایدن قطعی شود و در نهایت او از دوماه دیگر رئیس جمهور آمریکا شود، مساله ای در رابطه ایران و آمریکا تغییر پیدا نمی‌کند. مقصودم رویکرد آمریکا ستیزی است که ظرف ۴۰ سال گذشته جاری بوده است.

وی افزود: با روی کارآمدن جو بایدن در آمریکا، ممکن است مذاکرات در همین دولت آقای روحانی آغاز شود؛ اما برجام ۱۴۰۰ در دولت بعدی اتفاق خواهد افتاد.

زیبا کلام ادامه داد: روی کار آمدن بایدن و دموکرات‌ها هم باعث می‌شود تا اروپایی هم مقداری مساله حقوق بشر در ایران را جدی‌تر پیگیری کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 هم گفت: به نظر من اصلاح طلبان وقت خود را تلف می‌کنند. هربخشی از جریان اصلاح طلب، اعم از روحانیون مبارز و کارگزاران و دیگران که امیدی به انتخابات ۱۴۰۰ دارند به نظر من وقت خودشان را تلف می کنند و متاسفانه هیچ شناختی از جامعه ایران ندارند.

وی تصریح کرد: حضور افرادی چون جهانگیری و محسن هاشمی که جای خود، حتی اگر خود خاتمی هم تایید صلاحیت شود آن ۲۴ میلیون پای صندوق‌های رای نخواهند آمد.

منبع:‌خبرآنلاین

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول