اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

امیری: هیچ قولی را در مورد برگزاری اردوها نمی‌دهم / قیمت فشنگ بالا رفته است

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: هر روز شرایط همه گیری ویروس کرونا در کشور سخت تر می‌‌شود و هیچ قولی هم به ملی‌پوشان نمی‌توانیم بدهیم که اردو چه زمانی برگزار خواهد شد.

امیری: هیچ قولی را در مورد برگزاری اردوها نمی‌دهم / قیمت فشنگ بالا رفته است

حسین امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان اظهار داشت: با این وضعیت احتمال کمی وجود دارد که اردوهای مان برگزار شود. ولی باز هم منتظریم تا زمان برگزاری تمرین را اعلام کنند. چون هر روز شرایط همه گیری ویروس کرونا در کشور سخت تر می‌شود. هیچ قولی هم به ملی‌پوشان نمی‌توانیم بدهیم که اردو چه زمانی برگزار خواهد شد. اگر اردوها هم شروع شود معلوم نیست به خاطر اوج کرونا در کشور و به خصوص تهران، چگونه پیش خواهد رفت.

وی افزود: ملی‌پوشان و نفرات جدیدی که به جمع تیم ملی اضافه شده‌اند، انفرادی تمرین خود را در خانه دنبال می‌کنند. من همیشه با آنها در ارتباط هستم و  حداقل 5 ساعت در روز به صورت آنلاین در خصوص نکات فنی و تکنیکی با هم صحبت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان با اشاره به کمبود فشنگ هم گفت: فشنگ استاندارد برای اردوی تیم ملی تیراندازی افراد سالم کشور وجود ندارد. قیمت‌ها هم بالا رفته است و حتی ساچمه 500 عددی در حدود 400 هزار تومان شده است. فشنگ و ساچمه به مقدار کم و جزیی وارد ایران می‌شود. باید دولت یک کار اساسی برای ورزش تیراندازی انجام دهد، وزارت دفاع و وزارت ورزش و جوانان برای مسابقات فشنگ را به صورت کلان و عمده برای چند سال وارد کند.

امیری در مورد اینکه در ایران فشنگ‌های استاندارد ساخته نمی‌شود و کیفیت خوبی ندارد، خاطرنشان کرد: فشنگ ساخت داخل هم دقیق نیست و در سطح قهرمانی یک میلی‌متر هم نباید خطا داشته باشد. هر فشنگ خارجی هم عالی نیست چون در ساخت فشنگ مسابقات قهرمانی جهان پیچیدگی خاصی خودش را دارد. هر چقدر فشنگ کیفیت بالاتری داشته باشد، بالطبع قیمتش هم زیاد است. هر کدام از ساچمه‌های ساخت کشورهای مختلف را با دقت ارزیابی می‌کنم و در یک بسته 500 عددی فقط 70 تا 80 عدد استاندارد در داخل بسته موجود است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول