اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت با همراهی مجلس برای مهار گرانی چاره اندیشی کند

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: از دولت می خواهیم با توجه به همکاری و هماهنگی مجلس برای رفع گرانی، تورم، بی ثباتی بازار ارز و ممانعت از افزایش قیمت کالاها که کمر مردم را شکسته است، چاره اندیشی کند.

دولت با همراهی مجلس برای مهار گرانی چاره اندیشی کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان طی تذکر شفاهی به دولت اظهار داشت: از دولت می خواهیم با توجه به همکاری و هماهنگی مجلس برای رفع گرانی، تورم، بی ثباتی بازار ارز و ممانعت از افزایش قیمت کالاها که کمر مردم را شکسته است، چاره اندیشی کند.

وی افزود: مجلس حاضر است در این شرایط سخت همکاری همه جانبه ای با دولت داشته باشد ضمن اینکه تیم اقتصادی دولت نیز باید فعال بوده و در این زمینه برنامه داشته باشد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی ثباتی بازار ارز کمر تولیدکنندگان را شکسته است و آن ها نمی توانند برنامه ریزی داشته باشند که این امر می طلبد مسئولان مربوطه برای ایجاد ثبات اقتصادی در کشور برناه ریزی کنند ضمن اینکه پیگیری حل مشکلات مردم به آمدن و رفتن یک رئیس جمهور آمریکا ارتباطی ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: البته خوشحالیم که آزادگان جهان و حامیان شهید سلیمانی اعلام می کنند که آقای ترامپ باید بداند هرکس با حق در افتاد ورافتاد.

رحمانی خطاب به دولت خاطرنشان کرد: بیش از 30 هزار هکتار باغ انگور در استان قزوین وجود دارد و تولیدات کشمش روی دست تولیدکنندگان مانده است و به دنبال آن 150 هزار شغل و خانوار در شرف فلج شدن هستند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید برای فعالسازی صندوق توسعه کشمش وارد عمل شود و این در حالی است که 42 درصد این بخش سهم دولت بوده و از سال 98 باید 24 میلیارد در آن واریز می کردند که محقق نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول